mandag 30. august 2021

all kinds of ghosts down in your basement

Altså, enkelte ganger føles det ut som om jeg prokrastinerer over sånne oppgaver som er utrolig enkle å få unnagjort. Men nå er det altså gjort. Det er mandag og jeg har på ekte begynt å forberede meg på jobb, noe jeg har ventet med å gjøre til nå. Var godt jeg i det hele tatt tenkte jeg skulle forberede meg, for plutselig fant jeg jo ut at jeg skal jobbe kveldsvakt i morgen og ikke dagvakt. Jeg er veldig fornøyd med det, jeg som lå våken til halv to i natt og lurte på hvordan jeg skulle få snudd døgnet igjen. Jeg har printet ut ny oversikt over de neste fem ukene. Har fått brukt "puppeteipen" jeg kjøpte for fem år siden som dobbeltsidig teip for å feste oversikten på veggen min. Den heter vel strengt talt "body/dressing tape" men det er jo essensielt dobbeltsidig teip. Uansett, nå føles det litt ut som om jeg sakte men sikkert vender tilbake til hverdagen igjen. Samtidig har jeg en siste dag igjen av ferien min, og hittil har jeg sittet litt ute i solen som har vært så snill å skinne på denne dagen. Ellers har jeg et sterkt ønske om å klare å få Simsen min til å få tvillinger. Prøvde Sims 3 i går, og det var helt forferdelig. Tror jeg spilte i ca. 5 minutter, og brukte resten av tiden på å lage Simsene. Så ja, kort sagt har jeg gått tilbake til Sims 2. Så ja, det er planen for min siste feriedag: sol og spille Sims. 

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar