lørdag 4. september 2021

I could tell you the truth but you'd call me a liar


White sheets and my period is a match made in heaven. Seriøst. Jeg fikk mensen før min andre nattevakt og det føltes litt ut som om jeg var for dårlig til å stille opp på jobb. De første to timene føltes ganske fæle ut, men det er på en måte da det er best å være på jobb-- for jeg har så mange oppgaver til å distrahere meg. Så sånn sett var jeg fornøyd med at mensen valgte å dukke opp når den gjorde det. Nattevaktene var travle men likevel greie. Jeg er stort sett fornøyd så lenge det ikke er noen som er ustabile. Var riktignok veldig trøtt og sliten, men jeg ble ordentlig overrasket over fine blodårer på de aller fleste. Det er luksus på avdelingen å møte på så mange fine blodårer når man skal ta blodprøver på morrakvisten og du er en halv-zombie. Men ja, jeg er veldig glad for å være ferdig med nettene mine for denne gang. Det har vært travle dager på jobb, men bemanningen har samtidig fulgt utviklingen, så det har gått fint. Rett før jeg skulle på min første vakt etter fire ukers ferie tenkte jeg kanskje at jeg skulle grue meg litt, men jeg gjorde faktisk ikke det i det hele tatt. Jeg har jo egentlig vært litt spent på hvordan jeg skulle takle det å ha fast jobb, og det er spesielt å tenke på det nå fordi det er rundt denne tiden vikariatet mitt egentlig skulle vært over. Men man tilpasser seg liksom livet da, og ønsker og tanker endrer seg. Forrige uke gikk jeg innom Lagerhaus med Monchita, og jeg gikk tomhendt fra butikken. Men dagen etter klarte jeg ikke å dy meg. Jeg har en svakhet for notatblokker, og nå har jeg bestemt meg for at jeg skal gå innom igjen for å kjøpe akkurat samme notatblokk men i en annen farge. Men det får vente til neste uke en gang. Har en bukse å returnere samt et engangskamera som skal fremkalles. Så jeg får prøve å gjøre alt i samme sleng en gang. I går spilte jeg Sims mens jeg var ganske trøtt, og det endte opp med at min mannlige Sims ble bortført av romvesen. Han ble gravid og fikk tvillinger. Han er enslig og har i tillegg en hund som han må ivareta. Jeg hyrte en gartner og en renholder, og tenkte på mennesker i hans situasjon in real life som ikke har muligheten til å hyre hjelp. Fy søren altså. 

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar