lørdag 25. september 2021

This happiness was always inside me. But Lord, it took a minute to find me

Jeg hentet den nye installasjonen i Simon Snow serien fra biblioteket i går. Har så vidt startet å lese boken, men jeg gleder meg på en måte til jeg er ferdig. Jeg var ikke spesielt glad i bok nummer to, men den endte med en cliffhanger, og jeg hadde lyst til å vite hva som skjedde videre. Så det er den saken. Jeg sov alt for lenge natt til i går, og det medførte at jeg egentlig bare var trøtt i hele går. Det jeg gjorde i går var å lese bok, spille Sims og lage mat. Jeg elsker ovnsbakte grønnsaker. Jeg er egentlig bare glad i stort sett alt ovnsbakt punktum. Og rotgrønnsaker er min favoritt, så det er den perfekte sesongen i hensyn til mat akkurat nå. I dag har jeg planer om å møte Marble. Vi skal trolig se på Dune, og jeg sier trolig fordi vi ikke har kjøpt billetter ennå. Har opplevd en gang tidligere at vi har planer om å se en film sammen, men at det var utsolgt for billetter. Ser at det er over en uke siden premieren, og i går så det ut som om det var ganske mange ledige billetter. Whatever, har ikke snakket med Marble siden i går morges da hun sendte meg en tekstmelding. Samtalen vår gikk omtrent slik: "Skal du jobbe i helgen?" "Nei, jeg har fri" "Henge?" "Ja, ok". Føltes litt ut som hvordan jeg lagde avtaler da jeg var yngre, og det føltes litt komisk ut. Det er fint vær i dag, og hver gang det skjer disse dager, føles det ut som om det blir den siste. Det er meldt så mye regnværsdager fremover at soldagene blir spesielt satt pris på. Vurderte om jeg skulle reise til byen litt tidlig i dag for å vandre rundt, men jeg kjenner at da vil jeg trolig bli fristet til å gå innom butikker. Men jeg skal jo være ordentlig flink med pengebruken nå i september. I tillegg er det en lørdag, så jeg må anta at det er veldig folksomt i dag. Så jeg drar vel bare om et par timer i stedet.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar