fredag 17. september 2021

yeah, the worst in me is racing all around your mind

Tror det reelt er på tide å si adjø til sommeren og gi høsten en velkomst. På tirsdag gikk jeg litt igjennom garderoben min og prøvde å ta ut litt sommertøy, men jeg må nok gjøre det igjen. Jeg sa også farvel til et par bukser som jeg har elsket i flere år. Men nå er de blitt for små til at jeg synes de er komfortable til å ha på. Og alt som ikke er komfortabelt er ting jeg ikke bruker. Det var overraskende lite trist, da jeg tror jeg har begynt å komme "in the flow". Jeg har liksom kvittet meg med flere ting som ikke passer lenger, og det gjør liksom ikke like vondt lenger. Det er klart at jeg eier et par sentimentale plagg som jeg tror kanskje alltid må være med meg, men jeg har innsett at det alltid vil være sånn ettersom jeg trolig vil endre meg i løpet av livet. Gårsdagens vakt på jobb var litt rotete, og jeg var ganske trøtt i tillegg. Men det gikk seg til. Jeg er i hvert fall takknemlig for en langhelg. Jeg spilte litt Sims i går, men jeg kjenner at det kanskje ikke er like gøy lenger. Jeg lagde kanskje det fineste huset jeg noensinne har laget da, og det var ikke intensjonelt. På grunn av mange dagvakter i det siste, har jeg sovet mye mer og bedre. Har liksom blitt tvunget til å legge meg tidlig, hvilket fører til at jeg sover lenger. Det er veldig interessant, og jeg synes jo det er fint. Det er bare at jeg ikke nødvendigvis liker å jobbe så mange dagvakter. Da er det dumt at jeg har gjort flere bytter med kolleger i det siste som gjør at jeg skal jobbe to ekstra dagvakter neste uke. Oh well. Det er fredag og den tredje sesongen av Sex Education har endelig kommet ut! Jeg har sett de to første episodene, og hittil har jeg egentlig bare tenkt at det er en litt slow start. Jeg er usikker på hva jeg synes hittil, men jeg vet at jeg må se hele sesongen for å få en ordentlig følelse for den nye sesongen. Uansett er jeg glad for å se alle fjesene igjen! Jeg skal ta meg en liten matpause nå (yay, gresk salat), også skal jeg nok prøve å få sett resten av sesongen i dag.. kanskje. Det er avhengig av hvor sent det blir. 

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar