onsdag 22. september 2021

A quick hit, that's your game. But I'm not a piece of meat, stimulate my brain

Jeg var litt irritert etter jobb i går, og jeg var ganske glad for å slippe å ha "ansvaret" i dag. Har begynt å merke at etter å komme hjem fra jobb etter en dag med "ansvar", så suser det i øret mitt. Det er som om jeg kan høre telefonen ringe konstant. Skulle egentlig slippe det denne uken, men så ble det gjort noen endringer. Men jeg skal slippe det i morgen også, så jeg er veldig fornøyd. Jeg har også langfri foruten et møte på mandag. Tja, jeg sier det, også har jeg ganske sterk mistanke om at jeg er nødt til å jobbe litt ekstra de neste dagene. Vi får se. Jeg gikk innom Meny i går etter jobb, og jeg blir nesten alltid fristet til å kjøpe andre ting enn de som står på handlelisten min. Jeg endte opp med et par greier som absolutt ikke var planlagt, men det får gå. Jeg har prøvd å være litt restriktiv med mine utgifter denne måneden med tanke på overforbruket i sommermånedene. Hittil har det egentlig gått veldig fint, men det er jo også kun fire uker i september. Allerede neste uke er det jo faktisk oktober, hvilket er en ganske skremmende tanke. Altså, det gjenstår tre måneder av dette året, så er det plutselig 2022? En kollega av meg sa at det straks var jul, og i hodet mitt føltes det ut som om det fortsatt var juli. Det er en absurd tanke, men kanskje jeg skal starte å tenke på julegaver. Jeg har lyst til å legge meg ganske tidlig i kveld, for jeg trenger absolutt mer søvn. Nå skal jeg fortsette å lese en fan fiction som jeg ikke helt skjønner ennå til tross for at jeg har lest 1/3 av fortellingen.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar