tirsdag 28. september 2021

I love who I see, looking at me in the mirror

Jeg var ganske så trøtt etter nattevakten min, og det var så klart den siste timen hvor det skjedde noe akutt. Det er så vanskelig å være "på/alert" når du har døgnet og i tillegg ikke hatt noe medisinansvar. Blir liksom så mindre skjerpet. Uansett så gikk det fint. Etter et par timer søvn i går dro jeg tilbake på jobb for å være med på et møte. Det var ganske interessant faktisk, og jeg ble ganske overrasket over noe av innholdet. Etter møtet dro jeg endelig å handlet-- hadde egentlig planer om å dra innom butikken etter nattevakta, men jeg var så sykt sliten. Jeg fikk også hentet bildene fra engangskameraet mitt, og det var definitivt noen artige bilder. Det er jo alltid litt hit and miss med engangskamera, og spesielt når halvparten av bildene er tatt av tantebarna mine. Men det er alltid en artig overraskelse. Nå har jeg byttet bilder i bilderammene mine og ryddet bort negativene. Jeg har også fått ryddet litt i noe fagstoff fordi de deler samme hylle som fotoalbumene mine. Det var så rotete, så da var det veldig tilfredsstillende å få ordnet det. I dag står det litt matlaging på agendaen, skal prøve å få laget 2/3 retter. Så er det unnagjort, for i morgen skal jeg gjøre et par andre ærender. Jeg vil gjerne få gjort alt jeg skal denne uken før arbeidshelgen min starter. Ellers har jeg lyst til å spille Sims og chille.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar