lørdag 18. september 2021

yeah, I lied to you like a promise on New Year's Day

Ok. Sex Education var bra, men ikke som forventet. Jeg føler kanskje at det mangler litt i forhold til de forrige sesongene. Alt føltes litt flytende uten noe ordentlig rød tråd. Enten skyldes det nye direktører eller det faktum at Otis og Maeve ikke har sin sex-klinikk gående i s3. Uansett, jeg satt og grein en del i går kveld. Mye på grunn av Adam som jeg tilsynelatende elsker. Det var mye morsomt og mye trist, og jeg var veldig mye mer nervøs enn jeg har vært-- det var et par ting som jeg trodde skulle skje, men som heldigvis ikke gjorde det. Sex Education er en påminner på at jeg elsker sånne young adult serier; altså overgangen fra ungdom til ung voksen. Jeg husker jo hvordan jeg elsket Skins for mange år tilbake. Mer nylig (fire år siden) var det Please Like Me. Alle seriene er brilliante, og det er nesten så jeg skulle ønske jeg kunne sett alt på nytt for første gang. Jeg er takknemlig for at jeg har vokst litt opp med noen av seriene (tenker spesielt på Skins), men jeg tror spesielt at Sex Education er en fantastisk serie å oppdage mens man er en tenåring. Lurer på om jeg skal se på s3 av SE igjen i løpet av helgen, men jeg tror kanskje ikke det. Dagens planer går på å spise sjokolade, spille Sims og ha en liten treningsession. Det er ikke en hyperbol når jeg sier at jeg ikke husker sist jeg trente. Men jeg vet det er lenge siden, og lysten til å trene har jo egentlig ikke eksistert. Men så fikk jeg plutselig lyst til å gjøre det da, og det skal jeg ikke ta forgjeves! Har også planer om å lage ovnsbakt laks og poteter, noe jeg gleder meg veldig til. Jeg elsker jo ovnsbakte rotgrønnsaker. Altså, rotgrønnsaker i seg selv er mine favorittgrønnsaker. Så du vet, ja takk til høst om det betyr at rotgrønnsakene er i sesong igjen.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar