torsdag 30. september 2021

Standing on the sun and I don't feel a thing. Won't you comfort me? Take the fear I don't need


Hadde egentlig lyst til å lese ferdig denne boken mens jeg hadde turnusfri. Men så ble det møte og ekstravakt som tok opp noen av fridagene. Så jeg har vel egentlig bare så vidt fått startet. I og med at jeg ikke er så veldig motivert til å lese hele boken, lurer jeg på om jeg kommer til å rekke å lese den innen jeg er nødt til å levere boken igjen. Det er ingen krise. Om jeg ikke får lest den nå, så får jeg trolig lest den en annen gang. I natt har jeg sovet forferdelig. Sov i 1,5 time sammenhengende. Deretter "sov" jeg i en halvtime om gangen og var våken i en halvtime om gangen. Så jeg var passe trøtt på morgenen i dag, men det har på en måte gått fint. Det var utrolig travelt på jobb, og det var et par slitne kolleger (det har vært ganske tøft på avdelingen den siste tiden). Jeg gikk litt "ovenpå", men jeg følte da at jeg prøvde å oppmuntre de som var slitne. Så jeg hadde liksom ikke helt rom til å føle meg sliten selv, og det var egentlig ganske greit. Alt i alt er jeg liksom ganske fornøyd med dagen selv. Jeg sitter og vurderer om jeg skal prøve å få laget wok i kveld, for det er min tredje rett jeg hadde planlagt å lage denne uken. Så er jeg ferdig med det og slipper å lage mat før kveldsvakt i morgen eller på lørdag. Jeg får se, det går jo an å gjøre det i morgen også. Akkurat nå har jeg nemlig lyst til å bare slappe av og spille Sims. Også skal jeg prøve å legge meg tidlig i dag. For jeg har veldig lyst til å få en god natts søvn i natt altså. Og hallo, det er siste dagen i september. Det vil si at det kun gjenstår tre måneder av dette året. Da er det nok lurt å revurdere mål for året, og da kom jeg på at jeg snart bør gå igjennom skattekortet mitt igjen. 

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar