onsdag 8. september 2021

I’m so apathetic it’s pathetic but I need you now

Må si at desto mer jeg ser på lampen, desto mer liker jeg fargen. Det føles liksom ikke lenger så merkelig ut at det er en svart lampe på et svart bord. Så det er jo fint. Jeg var også innom kjøpesenteret og kjøpte den andre notatblokken. I tillegg kjøpte jeg flere satengsengesett. Så jeg er ganske så fornøyd. Gårsdagens vakt på jobb var ganske slitsom, og det hjelper ikke så mye at jeg har slitt med å vende døgnet igjen. Jeg hadde omtrent ingen hukommelse lenger, og det er ikke så greit når du har tusen ting å dokumentere. Jeg håper inderlig at gårsdagens vakt ikke er en indikasjon for helgen siden det er min arbeidshelg. Men får se, og bare håpe på det beste. Jeg har heldigvis to fridager før jeg må tenke på det for realz. Jeg er tydeligvis heldig med været for det er varmt igjen og sol! Så nå har jeg planer om å sitte litt ute i solen. Må innrømme at jeg riktignok er blitt litt dårlig på å nyte solen. Tror man blir så bortskjemt på finværsdager her, at jeg glemmer det liksom bort. Men så innser jeg at det er blitt høst og vi nærmer oss kjøligere og mørkere dager. Og jeg vet at jeg da kommer til å angre på at jeg ikke valgte å sitte litt mer i solen. Ellers så jeg en ny trailer for Sex Education sesong 3, og jeg gleder meg skikkelig. Jeg vurderte å se igjennom de andre sesongene før jeg ser på den nye sesongen. Men jeg tror ikke det er noe jeg ønsker å ta meg tid til å gjøre. Den siste dagen har jeg hørt på albumet til Luke Hemmings. Jeg ble jo veldig forelsket i den første singelen hans, så jeg tenkte at jeg burde høre på resten av albumet for å finne ut om det var noen andre sanger som var up my street. Og det var det jo, men det jeg kanskje likte best var det faktum at det føltes ut som et sammenhengende album hvor sangene hører sammen. Elsker når artister lager album hvor det føles ut som om hele albumet har en sammenheng, og at det ikke bare er helt random sanger som er satt sammen. Men altså, det er jo ikke akkurat en enkel sak. 

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar