torsdag 21. juli 2022

I just hope that one day we both can laugh about it, when it's not in our face

Det har vært noen sykt varme dager i det siste, og det er definitivt for varmt for min smak. Blir liksom så innmari klam uansett hva jeg gjør. Men da er det ekstra deilig å ta seg en dusj. Jeg har fått rapportert at myggbestanden har begynt å ta seg opp. Det vet jeg lite om, fordi jeg stort sett er inne. Også har jeg egentlig bare jobbet dagvakter denne uken. Det er først i morgen jeg skal jobbe kveldsvakt. Som regel er det en haug med mygg utenfor jobb på kvelden, så det blir spennende å se om jeg får årets første bitt. Det har vært noen travle, men ok dager på jobb den siste uken. I går var vi faktisk nesten bare kjente på jobb, så det var veldig luksus midt i ferien. Ellers føles det ut som om vi er fem personer som rullerer og prøver å drifte posten. Altså, er det veldig mye sykdom, og sånn har det vært i et par uker nå. Altså, sist det var såpass mye sykdom var det smitteutbrudd liksom. Så jeg har tatt på meg ekstravakter på fridagene mine, og det føles ut som om alle går doble vakter om dagen. Jeg kjenner at jeg er sliten i kroppen. Men jeg prøver å ha et her- og nå fokus, og samtidig være flink på å nullstille meg. Nå skal jeg bare igjennom arbeidshelgen min, også har jeg endelig fri to sammenhengende dager. Da har det vært nesten tre uker siden jeg sist hadde fri to sammenhengende dager. Nå har jeg endelig tatt meg tid til å bestille meg ny telefon. Den kan først hentes neste uke, så jeg får bare vente. I mellomtiden tenkte jeg at jeg skulle få ordnet deksel og skjermbeskyttelse (glass), men det får gjøres til fridagene mine neste uke. Jeg er definitivt spent! Også må jeg si at det er litt rart å være ferdig med et sparemål som jeg har laget sinking fund til. Jeg sparte også mer enn jeg trengte, og det er jo positivt! Kanskje det neste jeg skal oppdatere er datamaskinen? Den begynner å bli nokså gammel, den er faktisk syv år gammel. Batteriet er dødt for lenge siden, og det er en bit som har blitt ødelagt. Så det er jo på tide. På samme gang tror jeg det hadde vært veldig deilig med en digital declutter. Må ordne meg harddisk så jeg kan overføre viktige bilder og dokumenter, og deretter kan jeg kanskje levere fra meg litt elektronikk. Men det høres ut som veldig store prosjekter. Så kanskje jeg kan fokusere på å ordne meg en harddisk og overføre viktige bilder og dokumenter først. Regner med at det blir en nokså lang prosess. Uansett, nå skal jeg få i meg litt mat før jeg begynner å gjøre meg klar for å legge meg. 

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar