onsdag 6. juli 2022

when she falls hard and a little too soon, promise you won't promise things you know just won't come true

Døgnrytmen min er helt håpløs. Jeg sov i fire timer i natt, men det går bra. Jeg har snart helg, så da får jeg forhåpentligvis sovet litt mer. Dessuten skal jeg snart jobbe netter igjen, så jeg bør på en måte egentlig bare beholde min nåværende døgnrytme. I går fikk jeg endelig ryddet og støvsugd soverommet, hvilket soverommet absolutt trengte. Det er alltid en lettelse å bli kvitt alt støvet. Jeg trente i går, og det var fokus på armer. Mer spesifikt triceps. Jeg kan si at jeg har svært lite muskler i armene mine, og det jeg har av muskler er hovedsakelig biceps. Triceps finnes ikke liksom. Det var gøy, men forferdelig på samme gang. Jeg har definitivt langt å gå dersom jeg skal få litt mer muskler i armene! Push-ups er fortsatt veldig vanskelig! I dag er armene støle, men jeg merket heldigvis ikke noe særlig til det på jobb i dag. Det var greit på jobb i dag, men jeg kjente definitivt at det var nok å gjøre. Det er mange nye folk på jobb, og i dag måtte jeg i tillegg ha med meg opplæring. Jeg er en relativt stille person av meg, så det var utfordrende å ha med en som var helt motsatt på opplæring. Ble sliten av all snakkingen liksom. Jaja. Etter jobb dro jeg for å returnere noen pakker, hentet ny pakke og handle mat. Det er fortsatt et par greier på handlelisten min, men jeg tenkte jeg kunne stoppe innom butikken etter jobb i morgen også. Slapp å måtte bære så mye liksom. Det er nemlig en ferskencider som jeg har veldig lyst til å prøve, men flasken er så himla stor. Finnes ikke i liten versjon liksom. Jeg har kjøpt ingredienser til å lage couscous-salat igjen, og jeg gleder meg! Ellers har jeg endelig kjøpt tzatziki igjen. Det var ganske fint vær da jeg gikk fra jobb i dag; relativt varmt og vind. Syntes det var perfekt! Det har jo vært et par veldig varme dager i det siste, og jeg må si at akkurat nå setter jeg stor pris på å ikke ha så veldig høy fuktighet og varme. Jeg kom hjem til flere pakker i postkassen. En av pakkene inneholdt den nye linbuksen. Den er veldig fin, men jeg tror den er hakket for liten. Den passer, men jeg ønsker helst å være så komfortabel som mulig. Så jeg har bestilt den i en større størrelse for å se om den kanskje passer bedre. I en annen pakke var det shortsen jeg var så fornøyd med forleden. Jeg har nemlig bestilt den i to andre farger, men i en størrelse større. Jeg måtte gjøre dette fordi det var de størrelsene som var tilgjengelige, men jeg er skikkelig fornøyd uansett. Nå tror jeg at jeg skal finne meg litt kveldsmat, fordi jeg er sykt sliten. Har lyst til å lukke øynene og sovne liksom, men jeg skal oppfylle mine andre basale behov først.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar