fredag 1. juli 2022

Now I can't say goodbye if you stay here the whole night

Jada, da gikk jeg igjennom forbruket for juni. Må ærlig innrømme at det svir litt bare jeg ser på totalen. Forbruket var faktisk høyere forrige måned, men det var fordi jeg betalte mesteparten av ferieutgiftene da. Så hvis jeg ser på forbruket for juni så har jeg definitivt brukt mer penger. Litt av det er fordi jeg måtte kjøpe produkter som jeg har gått tom for: ting som dagkrem, nattkrem, håndkrem, o.l. Og det er sånt som faktisk koster ganske mye penger. Ellers har jeg kost meg skikkelig i juni, og jeg har gjort en hel del shopping. Det fine med å gå over forbruket på denne måten er at jeg faktisk ansvarliggjør meg for det jeg bruker penger på. Det er veldig lett å bare dra kortet og tenke at man egentlig ikke har brukt så mye penger, men når man ser på den totale summen har man kanskje litt andre tanker. Det blir nok litt mindre forbruk i juli, noe som jeg tror blir naturlig med den travle turnusen jeg har. Samtidig fyller jeg år i juli, og da har jeg lenge planlagt å kjøpe meg ny mobil som bursdagsgave. Så utgifter blir det, men dette er et kjøp som faktisk har vært planlagt i ett år eller lenger. I dag har vært en svært lat dag. Sov lenge, lå i sengen lenge, og nå må jeg egentlig ta meg en dusj. Det har vært veldig fuktig i dag, og jeg hater egentlig når det er høy luftfuktighet, fordi det føles ut som om jeg blir klam uansett hva jeg gjør. Det hjelper ikke når jeg skal på nattevakt, for da har jeg følelsen av at jeg kanskje ender opp som jeg har gjort en vanskelig treningsøkt. Forhåpentligvis faller fuktigheten til natten.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar