torsdag 30. juni 2022

for alt jeg har sett, så vil jeg se mer

Jeg føler at jeg har vært en shopaholic denne måneden. Jeg hadde en haul for kollegaen min etter at jeg hadde hentet en pakke på posten. Altså, jeg kan kanskje si at mye av det jeg har kjøpt i det siste er med tanke på reise til Italia og/eller sommergarderoben. Jeg har jo kjøpt meg hatt! Ellers kan jeg melde at jeg definitivt er forelsket i blåfargen igjen. Føles ut som om jeg blir tiltrukket av alt som er blått for tiden. Jeg er helt overbevist om at jeg trenger en sykkelshorts, men jeg kjøpte en som jeg tror er for lang. Samtidig bestilte jeg en shorts som er perfekt. Den er såpass perfekt at jeg sannsynligvis kommer til å bestille den samme i en annen farge. Tirsdag var en travel dag på jobb. Jeg fikk liksom lempet over en haug med arbeidsoppgaver på slutten av dagen. Når jeg tenker tilbake på det så er jeg mektig imponert over at jeg klarte å dra nærmest alt i havn. Kollegaen min og jeg lagde spontane planer om å bade etter jobb. Hun skulle riktignok på en annen jobb etter jobb, så det ble utover kvelden før vi kom oss frem til en strand. Hun dro meg med på et sted jeg aldri har vært før, og et sted som er sykt bortgjemt. Hun kjørte, og det var den smaleste veien jeg har vært borti på lenge. Altså, jeg var usikker på om det var bilvei eller gangvei liksom. Men vi kom oss frem i trygghet og fant heldigvis parkeringsplass. Det var årets første bad for min del, og det var veldig deilig temperatur i vannet. Eneste problemet var at det var veldig mye skarp stein og skjell der jeg gikk ut og opp. Det er først i dag jeg så at jeg faktisk har fått noen kutt under føttene. Etter bading satt vi i sola. Vi satt i en solvegg og snakket om alt og whatnot, og plutselig var klokken 21.30. Kvelden endte opp med en McDonalds date på toppen av parkeringsplassen med utsikt over nærområdet. I går jobbet jeg kveldsvakt, og det var definitivt en mer rolig vakt enn på tirsdag. Det var nok å gjøre, men det gikk opp liksom. I dag har jeg kost meg ute i det fantastiske solværet. Jeg hadde ønsker om å få trent i dag, men siden jeg la meg ute i sola før jeg trente, visste jeg at det ikke kom til å skje. Jeg har faktisk brukt opp solkremen min, så da er det bare å bestille flere tuber. Men det kan kanskje vente til morgendagen, så forbruket mitt for juni ikke blir helt sykt høyt. Jeg har ikke sett igjennom det ennå, får vente til morgendagen. Det er noe med sommeren altså. Ønsket om å bruke mer, leve mer, være mer spontan. Men jeg må si at jeg koser meg! Nå skal jeg nyte de siste 24 timene før jeg starter nattevaktshelgen min. 

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar