mandag 20. juni 2022

Baby, you were the love of my life. Maybe you don't know it's lost 'til you find it

Voksing; det som var mest ubehagelig var faktisk å få voksen på huden. Det var såpass varmt at det føltes ut som om jeg skulle få brannskade. Ellers var selve hårfjerningen såpass "mild" at jeg egentlig ikke kjente noe særlig til det. Nå lurer jeg egentlig bare på hvor lang tid det vil ta for at hårene vokser ut igjen. Jeg kan i hvert fall si at jeg definitivt skal prøve voksing igjen. Men om jeg er frelst, tror jeg ikke. Jeg fikk kjøpt matoppbevaring på IKEA, som planlagt. Jeg spiste lunsj på IKEA, fordi jeg hadde veldig lyst til å spise den klassiske kjøttbolle-retten. Men de er såpass opptatte av å bli mer grønne, at mange komponenter hadde blitt byttet ut. Så det var faktisk noe av det mest skuffende jeg har smakt. Det er mange år siden jeg smakte kjøttboller på IKEA, men jeg husker at det faktisk var ganske godt. Det jeg smakte på fredag var bare trist, så nå har jeg i hvert fall blitt skremt bort fra å spise der. Mens jeg stod og ventet på bussen fikk jeg en snap av en kollega/venninne. Det ble snappet litt frem og tilbake, og det endte opp med at jeg slang meg med på en konsert på fredagskvelden. Det regnet veldig, så jeg var veldig fornøyd med at konserten foregikk i et telt. Foruten sanger som bestandig går på radio, hadde jeg egentlig ikke hørt noe særlig på Chris Holsten. Og jeg er faktisk ganske fan av å dra på konserter til artister jeg ikke har så mye kjennskap til, for da blir du garantert overrasket. Det var ganske god stemning i teltet, og dog jeg hadde tatt meg to glass vin, var det definitivt mange som hadde planer om å bli dritings. På lørdag malte jeg over et gammelt maleri som jeg malte på Paint'n'sip med Marble. Også bestemte jeg meg for å forandre farge på et selvportrett Mars lagde som barn. Jeg har selvportrettet fordi det er litt skummelt og de hadde tenkt til å kaste det, men jeg syntes det var såpass artistisk at jeg ville ha det. I utgangspunktet trodde jeg at jeg hadde ødelagt portrettet da jeg begynte å male over med annen farge, men jeg glemmer ofte at tegninger og malerier ofte er sånn at du må stole på prosessen. Jeg er fornøyd nå, men jeg lurer på om jeg skal prøve å gjøre portrettet litt mindre skummelt. På søndag møtte jeg en annen kollega for å gå på tur i skogen. Det var en skikkelig fin tur, dog litt slitsom. Og det var egentlig en veldig fin introduksjon til et område i marka som jeg aldri har vært før. Mulig at jeg drar tilbake for å bade en dag. I dag var en sånn skikkelig sterk sol-dag, men med skyer innimellom. Jeg lå ute og solte meg, og hadde for første gang på meg full bikini (ligger som regel bare med bikinioverdel og shorts). Leste ferdig en bok og startet på en ny bok. Etter å ha tatt meg en dusj, dro jeg endelig til kjøpesenteret. Målet for tiden er å finne nye bikinier fordi jeg innså at bikinien som er min nåværende favoritt har begynt å bli litt frynsete i kantene. Det er skikkelig trist fordi jeg elsker bikinien og hadde erstattet den dersom den var tilgjengelig. Jeg fant to bikinioverdeler i butikken, men jeg har nå allerede bestemt meg for å returnere den ene. Den andre derimot, er faktisk samme modell som min favorittbikini, bare i en annen farge. Så den var jeg skikkelig fornøyd med å finne! Ellers kjøpte jeg en hatt som må byttes. Har visst litt stort hode, jeg. Sjampoen min var utsolgt, så jeg kjøpte en annen av det samme merket. Så forhåpentligvis synes jeg at den sjampoen er bra. Ellers kjøpte jeg reker! Det er et brød jeg har siklet over siden jeg først fikk øye på det. Men jeg har en uskreven regel om at jeg egentlig ikke kjøper loff med mindre det er spiralloff. Og det gjøres bare i ny og ne. Nå er det kanskje et år eller lenger siden jeg sist spiste spiralloff, så jeg tillot meg selv å kjøpe lyst toastbrød. Det ble et deilig kveldsmåltid, selv om jeg begynte å klø litt av rekene. Hvem bryr seg om allergi, hæ? Avsluttet måltidet med to nektariner. For et måltid!

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar