onsdag 8. juni 2022

Tenk at vi sku møtes her. Denna verden e forunderlig, men ikke like rar som du

Ser ut som været neste uke blir grått og trist. Så i et øyeblikk vurderte jeg seriøst å kjøpe flybilletter til Spania. Men så innså jeg at jeg egentlig ikke har lyst til å bare kaste meg på et fly. Jeg har reist nok i mine dager for min egen del. Jeg er på et stadium i livet hvor jeg heller liker å være intensjonell med reisene mine. Vil dra steder jeg faktisk ønsker å dra. Altså, jeg hadde nok ikke angret på å dra til Ibiza, og jeg hadde definitivt kost meg. Jeg er bare fortsatt litt lei av reiser, har blitt mett liksom. Har et hat-elsk forhold til flyplasser. Uansett, jeg har jo egentlig ganske mange ting jeg ønsker å få ordnet i denne første delen av sommerferien min. Jeg vil levere klær til Fretex, dra på Munch museet, kjøpe meg nye Hoka-sko, gjøre en "vårrengjøring" av alle tingene jeg eier, henge med venner, lese bøker, slappe av og prøve å vokse meg. Hadde jo planlagt å gjøre sistnevnte tilbake i mai, men da fant jeg ut at jeg faktisk måtte spare litt mer hår. Nå tror jeg at det er akseptabel lengde, så jeg er faktisk litt spent. Må bare booke time nå da. Men ja, det er ganske mange ting jeg egentlig kunne tenkt meg å få gjort denne ferien. Så om det blir litt grått og vått ute, så får det bare være sånn. Jeg bare håper at det ikke blir en myggeksplosjon snart. Elsker sommer, men ikke mygg. Jeg sovnet nokså tidlig i går, tidligere enn planlagt. Skulle liksom gå en tur på do før jeg sovnet, men så våknet jeg to timer etter med en full blære og ganske åpent vindu. Så jeg gikk på do og lukket vinduet før jeg sovnet igjen. I og med at jeg la meg tidlig, våknet jeg også tidlig. Så det var veldig deilig. Elsker følelsen av at jeg har hele dagen foran meg. Nå tror jeg at jeg skal trene. Hadde planlagt å dra på kjøpesenteret i dag, men det får heller bli i morgen. Forresten happy Pride-måned! Mine nye naboer har hengt opp Pride-flagget i hagen sin, og jeg må si at jeg ble ganske glad da jeg først så det.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar