torsdag 9. juni 2022

Built it up so much in my head that I let you down. If you only knew the pain I put my heart through

Vel, jeg har hatt så mange dagvakter på rad at døgnrytmen min faktisk er ganske bra for tiden. Våknet halv åtte i dag, men ble liggende i sengen i over en time. Har jo fri, så da gjelder det å utnytte dagen så mye som mulig. Etter frokost brukte jeg litt tid på å ordne håret fordi jeg hadde lyst til å ordne litt krøller/bølger. Tok på meg den nye linbuksen min, og jeg må si at jeg egentlig er veldig fornøyd med buksa mi hittil. Tror det faktisk er på tide å si adjø til min gamle elskede linbukse. I dag dro jeg endelig på kjøpesenteret. Jeg fikk returnert det jeg skulle, også fant jeg egentlig en overdel som jeg syntes var veldig fin. Jeg lot den være igjen fordi den trolig var litt for stor for meg, men de hadde ikke en størrelse mindre som jeg kunne prøve på. Uansett, tror toppen kommer til å leve i hodet mitt inntil jeg kjøper den eller den blir utsolgt. Får se. Jeg fant imidlertid to bikinitruser som jeg er veldig fornøyd med. Innså at 95% av badetøyet mitt ikke passer lenger. Jeg har vel egentlig kun brukt en bikini de siste årene, og det er jo den nyeste bikinien jeg eier. De andre er flere år gamle. Så da er det kanskje ikke så rart at de ikke passer meg lenger. Jeg fant meg også (avbildet) en sekk for en hundrings! Det føltes ut som et skikkelig røverkjøp når jeg har gått rundt og tenkt på at jeg gjerne skulle hatt en lys sekk til Italia-turen og generelt i garderoben til vår- og sommer. Så kan jeg heller bruke den blå sekken min mot høst og vinter. Jeg har endelig kjøpt meg håndkrem (La Roche Posay Cicaplast Mains), og gleder meg til å smøre hendene inn før jeg legger meg i kveld. Føles ut som om hendene mine har tørstet i en uke. Jeg fikk også endelig kjøpt meg vinen som Monchita anbefalte. Det er vin på en liten boks (500ml), og det føles så genialt ut for meg som gjerne kunne ønske å ta meg ett glass vin og ikke mange. Det var ikke den beste rødvinen jeg har smakt, men samtidig har jeg smakt ganske mange som er mye verre i sammenligning. Nå tror jeg at jeg skal gå og lage litt sopp og bacon. Jeg kjøpte litt østerssopp som jeg ikke har lyst til å ha i gryten jeg skal lage neste uke. Så jeg skal nok steke litt østerssopp i kveld, og det gleder jeg meg til å smake. Det er nok ikke første gang jeg smaker østerssopp, men jeg pleier som regel da å spise det i en rett. Men jeg elsker personlig sopp for seg selv, og jeg er takknemlig for at jeg ikke er en av de som ikke liker sopp.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar