fredag 3. juni 2022

Do you hear a stutter in my words? I see it as a blessing

Jeg ble litt forferdet da jeg så på værvarselet og innså at det var over tretti grader i Roma for tiden. Også kom jeg på at det faktisk er en årlig hetebølge i sør-Europa rundt sommertider. Temperaturene er da rundt førti grader, og jeg innså at jeg egentlig ikke har tenkt på været i det hele tatt. Halvparten av reisen min befinner seg i byer, hvor vi sannsynligvis skal vandre rundt og se på severdigheter. Hadde ikke tenkt på at det sannsynligvis blir ganske fælt i sånt vær. Så i går bestilte jeg meg hjem litt mer sommertøy. Hadde egentlig tenkt å dra på kjøpesenteret fysisk, men noen ganger er det greiere å bare bestille ting på nettet. I går hadde jeg egentlig en veldig avslappende dag hvor jeg ikke gjorde en dritt. I dag, derimot, stod jeg faktisk opp litt tidligere fordi jeg hadde på alarm. Jeg har sovet veldig godt disse dagene jeg har hatt fri, så det er jeg veldig takknemlig for. I dag har jeg ryddet og støvsugd soverommet, hvilket jeg trengte. Jeg har også laget sopp som en siderett fremfor saus. Jeg hadde nemlig ikke et hovedmåltid som passet med en soppsaus. Uansett er sopp godt alene også! Etter jeg spiste lunsj tok jeg meg en pause og la meg i sengen i en times tid. Deretter trente jeg. Jeg glemmer bestandig rekkefølgen i hvordan Caroline Girvin strukturerer en treningsuke, så jeg var sikker på at jeg skulle trene armer i dag. Men det var ben, og da var jeg veldig glad for at jeg hadde ventet til i dag. Har nemlig vært ganske støl i ben/lår de siste dagene. I dag er vel den første dagen jeg har følt meg grei igjen. Det betyr ikke at dagens økt ikke var vanskelig. Jeg klarte ikke å sitte i 90-graderen etter å ha gjort mange andre øvelser som essensielt drepte lårene mine. Nå skal jeg lage meg litt middag før jeg hopper i dusjen. Alt i alt har det vært en skikkelig bra dag. Fikk beskjed av sjefen om at jeg hadde vunnet en "pris" som jeg mottar neste uke. Kollegaen min påpekte også at vi hadde på lønningsslipp, og jeg ble ganske satt ut av hvor mye penger jeg får. Hadde liksom helt glemt av at det er juni og måneden for feriepenger. 

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar