tirsdag 7. juni 2022

Play me the classics, something romantic. Give him all when I don’t even have it

Herregud, jeg er så glad for at jeg endelig har fri. Det har egentlig vært fint å jobbe i pinsen, men det blir alltid så mye å gjøre etter helg og/eller helligdager. Jeg er egentlig veldig fornøyd med dagens innsats, men jeg er definitivt sliten. Det hjelper ikke med at jeg har sovet i rundt fem timer de siste nettene. Selv om det føltes ut som mye, så var det egentlig ikke så verst med arbeidsoppgaver. Det som var veldig hyggelig i dag var at vi fikk den prisen som sjefen hadde nevnt for meg forrige uke. I går malte papsen soverommet mitt hvitt. Han begynte med å male Monchita sitt gamle rom, også bestemte han seg for å male gangen oppe, gangen nede, kjøkkenet, osv. Soverommet mitt er ganske rart akkurat nå, fordi alt føles veldig sterilt ut. Jeg har riktignok ikke hengt opp posterne mine eller satt tilbake speil og bilder. Det er sånn maling som tørker veldig fort, så jeg kan nok henge alt tilbake. Men jeg har heller lyst til å være sikker på at jeg ikke kommer til å ødelegge malingen. Etter jobb i dag dro jeg på butikken. Jeg hadde halvveis laget en handleliste, men det var egentlig kun til èn middag. Prøver helst å unngå å dra på butikken veldig ofte, så jeg ble stående i butikken og bare titte til jeg fant noe. Det var veldig masse spennende på Meny i dag, og om det ikke var for at jeg skulle bære alt hjem, tror jeg at jeg kunne ha brukt veldig mye penger. Det var rabatt på sopp, så jeg endte opp med tre ulike typer sopp. Gleder meg til å smake! Jeg hadde egentlig tenkt til å trene i dag, men jeg kjenner at jeg er såpass sliten i kroppen at jeg ikke orker det. Jeg er vel egentlig klar til å gå å legge meg, kjennes det ut som. Men jeg skal holde ut litt til. Tror jeg skal innom kjøpesenteret i morgen. Må returnere en pakke, også har jeg veldig lyst til å dra innom Vinmonopolet for å se om jeg finner en vin som Monchita anbefalte for en stund tilbake. Jeg vil rett og slett kose meg med mine to fridager før jeg skal på jobb igjen til helgen.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar