torsdag 23. juni 2022

Only met on the weekend. Said I’m not catching feelings. Oh I guess I lied

Hallo, se hva jeg har perlet! Med coaching av Oyster fikk jeg til å perle blomster i går. Det er visst en trendy hobby som har foregått i ganske lang tid allerede. Men som en person som begynner å dra på årene, henger jeg ikke lenger med på trender (spesielt fordi jeg ikke er på TikTok). Oyster, derimot, jobber med den yngre generasjonen, og har dermed adgang til primærkilden til nye trender. Jeg kan ikke helt huske sist jeg så Oyster, men i går hang vi sammen og hadde en catch-up. Vi skal komisk nok reise på samme rute i sommer, dog på to ulike tider. Vi så også på Sommerhytta, fordi Oyster er ny til programmet. Jeg pleier som regel kun å se på det når jeg er på besøk hos Lynx og co. Det er stort sett kun da jeg faktisk ser på direkte-tv, fordi Lynx følger med på så mange programmer. Jeg var med Oyster hjemom en tur for å hilse på familien som jeg heller ikke har sett på år og dager. Det var veldig hyggelig! På tirsdag så jeg ferdig denne sesongen av Symesterskapet (UK) mens jeg sydde de svarte linbuksene mine. De var nemlig litt for lange, så nå tror jeg det er perfekt lengde. I dag tenkte jeg at jeg skulle være flink til å stå opp tidlig og ta treningsøkten min tidlig, slik som jeg føler "alle" med gode vaner gjør. Men jeg må si at jeg tror faktisk ikke at det passer meg. Jeg trener som regel på ettermiddag/kveld fordi det er da kroppen min er mest vel. Det føltes liksom ut som om jeg tæret skikkelig på energilageret til kroppen i dag under økten. Det var til tross for en ganske proteinrik frokost (kokt egg og røkt laks. I det minste kan jeg si at dette var første dagen jeg faktisk hadde veldig behov for en proteinbar rett etter økten. Det var en veldig utfordrende økt, så jeg er jo fornøyd. Jeg hadde spesifikt bestemt meg for å ta treningsøkten tidlig fordi jeg hadde planer om å ligge i solen i dag. Og jeg er den personen som helst vil dusje med en gang jeg er ferdig med å sole meg. Så for å unngå å dusje to ganger i dag, gjorde jeg som jeg gjorde i dag. Etter treningsøkten kjølte jeg meg litt ned ute, før jeg gikk inn for å skifte til bikini og smøre hele kroppen i solkrem. Jeg smurte igjen en gang til i løpet av dagen, men jeg ble naturligvis brent rundt bikinien min, og merkelig nok på innsiden av kneskålene. Det har liksom blåst litt i dag, slik at jeg ikke nødvendigvis alltid kjenner hvor varm solen er. Men hallo, takk for en så fin sommerdag! For en sankthans liksom. Mams serverte meg vannmelon mens jeg lå ute, og jeg kunne nesten lure meg selv til å tenke at jeg var i Syden. Nå skal jeg ha på litt neglelakk mens jeg hører på Conan Gray som er min nye favoritt for tiden (Overdrive, Memories og Yours går på repeat).

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar