fredag 16. september 2022

re-read every single undertone and I over analyzed it

Det har vært litt travle kveldsvakter i det siste. Som regel er det et resultat av at dagvaktene har vært travle, og mange arbeidsoppgaver blir utsatt til kvelden. Men det har gått greit. Jeg er definitivt mindre sliten denne uken enn forrige uke, hvilket tyder på at kroppen begynner å venne seg til det hele. I dag har jeg vært for å bytte dyne fordi jeg fant ut at den jeg originalt kjøpte ikke føltes tykk nok. Den var ganske varm og isolerende, men jeg er tydeligvis ikke en av de som liker en veldig lett dyne. Så nå tror jeg at jeg har gjort det riktige valget. Ellers lagde jeg endelig en gryterett jeg har hatt på listen min over lenger tid. Jeg fulgte oppskriften delvis, men jeg syntes det ble skikkelig bra. Ble rett og slett litt overrasket over meg selv. Jeg er personlig veldig glad i gryteretter, men de er nokså tidskrevende, så det er ikke så ofte jeg lager de selv. Jeg begynte å pakke kofferten min i starten av uken, også har jeg gjort litt i dag. Så nå er det vel hovedsakelig bare sånne ting som jeg ikke kan pakke før i morgen som mangler. Forhåpentligvis mister jeg ikke kofferten min, men hvem vet. Det ser ut som om det blir halvveis fint vær, og nå synes jeg at det er helt greit. Jeg håper på å bruke tid på å lese og generelt tenke litt. Føler jeg har et ganske stort behov for å sette meg ned og gjøre en vurdering av første de siste månedene. Kollegaen min hadde også ganske mange gode poeng i en samtale vi hadde i går som jeg tror at jeg trenger å tenke litt på. Nå skal jeg vurdere om jeg skal gjøre en treningsøkt, også skal jeg ta meg en dusj og fortsette med pakkingen. 

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar