mandag 26. september 2022

Will you be my best friend? Will you be my last? I need somebody who can love me like that

Nattevaktshelgen er endelig over. Det gikk egentlig veldig bra til tross for at det var travelt til tider. Det som er rart å tenke på er at det føles ut som evigheter siden Mallorca. Kroppen har liksom bare automatisk vennet seg til høstværet, og nå føles det litt ut som om det har vært høst forever. Jeg tror jeg pakket bort alt av sommerklær nå. Pakket i hvert fall bort alt som jeg hadde hatt med meg på ferie. Jeg har plassert litt mer høst/vinter-tøy i garderoben min. Jeg er lei meg for at sommeren er over på ekte, og at det er maaaaaange måneder til neste sommer. Gruer meg spesielt til vinteren, for akkurat nå klarer jeg ikke idéen av snø. Eneste jeg ser frem til er kanskje julen. Nå hørte jeg nettopp på Silent Night av Justin Bieber, og det var veldig koselig. Jeg har nettopp fått ny turnus, så jeg holder på med å gå igjennom den og legge til i kalenderne mine. Jeg må si at jeg er halvveis fornøyd, men sånn er det. Jeg har litt turnusfri i november, og jeg lurer litt på om jeg skal ta meg en tur da også. Men jeg er jo rimelig lei av flyplassen. Så tror kanskje jeg bare skal bruke den tiden til å handle julegaver. Men ja, tilbake til nuet. Jeg sov litt lengre enn jeg kanskje burde ha gjort i dag. Det blir kanskje problemer med å sovne i kveld/natt, men det er ingen overraskelse uansett. Jeg føler at jeg har fått tilbake litt leseglede (av fysiske bøker) siden jeg leste en bok per dag i Mallorca. Venter på oppfølgeren til den ene boken jeg leste. Ellers planlegger jeg å låne noen bøker på biblioteket. Føles ut som evigheter siden jeg sist var der. Nå har de riktignok vært stengt i en periode, så det er kanskje ikke så rart. Synes også at de har veldig begrensede åpningstider nå, så det gjør det ekstra vanskelig. Nå må jeg gjøre ferdig gjennomgangen av den nye turnusen. Deretter må jeg bestille meg en ny nattkrem fordi jeg straks er tom. Hadde egentlig ikke tenkt til å bruke penger på noe annet enn mat denne uken, men nattkrem må jeg ha.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar