onsdag 28. september 2022

I'm sorry not for stayin' who we thought I'd be

Lewis Capaldi sang et cover av Everytime av Britney Spears. Som om sangen ikke er trist nok som den er liksom. Så den nyeste musikkvideoen til JP Saxe og hørte han sang "not another tally line" som er en referanse til Julia Michaels i sangen Falling for Boys. De har veldig tydelig slått opp, men det fine er at det blir mange fine triste sanger av at to sangskrivere har slått opp. Også har jeg tenkt på Shawn Mendes som tilsynelatende har laget så mange sanger om Camila, og virket så sykt forelska. Og nå (for en måned eller flere siden) har han måttet kansellere deler av turneen sin for sin mentale helse. Til tider har jeg øyeblikk hvor jeg bare er trist. Kan ikke si hvorfor (kan sikkert spekulere på hormoner i kroppen, værendringer, etc), men noen ganger finner jeg noe trist i alt. Perspektivet bare skifter. Jeg ble tårevåt i øyet i går, men jeg gråt ikke. Det har vært ganske vanskelig å snu om døgnrytmen igjen, så nå har jeg lagt meg mellom 2.30-2.45 de siste nettene. Det er kjipt, men jeg regner med at jeg ikke klarer å snu om døgnet før til helgen. Heldigvis har jeg kveldsvakter denne uken. I dag hadde jeg et møte med et par kolleger, noe som førte til at jeg kanskje skal ha en presentasjon til den kommende fagdagen vår. Det føles ut som om hver gang jeg sier ja til noe jobbmessig, så får jeg bare mer ansvar. Det er sånn sett min egen feil, men heldigvis skjer det ikke så ofte. Har dessuten ikke noe i mot dette ekstraarbeidet. Har jobbet med presentasjonen etter jeg kom hjem, og jeg må si at det til tider er litt deilig å prøve å ha et litt akademisk fokus.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar