tirsdag 13. februar 2024

Another midnight, another bed. I'm not alone, but the loneliness never sleeps

Føler at jeg er litt mer tappet for energi i februar. Kanskje februar i år er den typiske januar-måneden for meg? Eller skyldes det at jeg har tillatt meg selv å spise loff med nugatti de to siste ukene? Det er som å spise kake for min del. Brød over kake, always. Det har stort sett vært greie vakter på jobb i det siste. Starten av arbeidshelgen var en drømmevakt hvor vi hadde tid til å rydde. På ett tidspunkt stod jeg faktisk og vasket veggen. Det er sånt som skjer under fem ganger i løpet av året. Men jeg har vært litt tom for søvn de siste dagene, det er sånt som skjer når man jobber turnus. Så natt til i dag har jeg sovet i ganske mange timer. Kroppen hadde nok behov for det, men nå føler jeg meg absolutt trøtt i gjengjeld. Det ble en sen start på dagen, men jeg har fått ryddet og støvsugd soverommet. Jeg skiftet sengetøy på søndag, men hadde ikke nok energi til å støvsuge. I dag har jeg støvsugd alle kriker og kroker, og det føles så utrolig deilig ut! Planen for resten av dagen er å skrive ned ukentlige mål og oppsummere forrige uke. Har ikke hatt kapasitet til det/glemt å gjøre det. Ukene går så fort om dagen. Jeg skal også overføre penger til sparing, oppdatere oversikt over sparing, oppdatere oversikt over forbruk for måneden, printe ut ny timeplan, gjøre en treningsøkt og en dusj. Ellers kan jeg oppdatere om at jeg har bestilt nye jobbsko i en farge som gjør meg glad. Så nå håper jeg virkelig at de faktisk er de nye jobbskoene mine, altså at jeg blir fornøyd med de! 

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar