onsdag 7. februar 2024

If I could go back to that evening we met, trembling hands as I'd ask for your number again

På mandag gjorde jeg en treningsøkt på morgenen før jeg tok meg en dusj og gjorde meg klar for å møte Marble og Sugar. Det var skikkelig hyggelig å spise middag sammen og bare ha en catch-up. Jeg hadde en skikkelig fin dag i går på jobb i forhold til de vaktene jeg hatt i januar. Så jeg er strålende fornøyd med det! I dag har jeg hatt litt mer sånn kontordag på jobb, hvilket også er en deilig pause fra den travle hverdagen. Men jeg blir alltid litt glad for at det ikke er hverdagen min å sitte på kontor etter en slik dag. Det var problemer med bussen i går også, så det ble atter en gåtur hjem. Jeg klarer ikke helt å forstå at denne vinteren skal være såpass utfordrende for bussen. Jeg forstår at det har vært rekordkalde dager i år, men generelt sett så har det vært en veldig typisk vinter. I går var det verken snøfall eller nødvendigvis sprengkulde. Men men, starter året bra med å gå hjem fra jobb relativt ofte da. Spesielt når det er et tjukt lag med is ute. Det føles ut som et mirakel at jeg ikke har falt på isen ennå, men det er fortsatt store muligheter for det! Jeg bestilte meg nye jobbsko, og jeg fikk pakken i dag. Men så fant jeg en annen nettside som solgte de samme skoene i en farge jeg har hatt lyst på lenge. Så jeg returnerte skoene jeg mottok i dag, også bestilte jeg de andre. Men nå når jeg skulle oppdatere oversikten min for forbruk i februar og gikk inn på bankkontoen min, så jeg plutselig at transaksjonen var blitt returnert. Fikk en e-mail om at de tydeligvis var tomme for produktet jeg var ute etter, så nå har jeg rett og slett ikke nye jobbsko i boks likevel. Jeg har hatt svarte jobbsko de siste årene, så jeg hadde lyst på litt forandring. Jeg skal nok finne meg nye jobbsko, må bare bestemme meg for farge. Jeg fikk også en pakke med garn i posten i går, og jeg brukte et par timer på å legge opp nok masker til å strikke ett teppe. Jeg er litt usikker på om jeg har lagt opp nok masker, men jeg skal også hekle kanten rundt. Så da blir teppet alltid litt større enn jeg har sett for meg. Planen i dag er å strikke litt mens jeg ser på Mesternes Mester. Etterpå skal jeg få gjort en treningsøkt. Jeg har fri i morgen, så da er planen å bruke dagen på matlaging slik at jeg kan ha mat klart for helgen. Må nok lage litt mat i dag også når jeg tenker over det, for jeg har vel spist opp alt jeg har preppet tidligere.  

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar