søndag 18. februar 2024

All your colours start to burn. I know I want you far too much

Det ble en suksessfull meal-prep dag i går, dog jeg innser at jeg er nødt til å bruke laksen min før den går ut på dato. Planen er å lage laks teriyaki med aspargesbønner og ris. Enkelt, men godt. Så jeg tror jeg skal lage meg det som middag til morgendagen. Jeg la meg veldig sent i går, hvilket kommer til å straffe meg i morgen fordi jeg skal på dagvakt. Kommer sannsynligvis ikke til å klare å sovne før det er ganske sent i natt også. Tror jeg fikk ekstra energi av å høre på Years & Years sitt debutalbum; Communion. Det er nesten ti år gammelt, men sangene føles like relevante ut i dag likevel. Hadde litt danseparty for meg selv, så jeg antar at det medførte et lite energihopp. Uansett, det ble en sen start på morgenen, men jeg fikk spist en god frokost. Kjøpte meg litt røkt laks på torsdagen med tanke på helgekos. Det er de små gledene i livet liksom. Jeg fikk brukt en god del tid på strikking i går, så nå synes jeg faktisk at jeg har opplevd litt progresjon. Nøstet er liksom blitt mindre. Jeg har fortsatt vært litt usikker på om jeg har nok masker i forhold til størrelsen på teppet. Nå har jeg kommet såpass langt at jeg tror jeg heller bare hekler litt ekstra kant rundt dersom jeg ikke er fornøyd med størrelsen. Jeg har støvsugd soverommet fordi jeg røyter såpass mye hår at jeg trolig kunne ha laget en parykk ut ifra håravfallet mitt. Jeg skal fortsette å strikke litt mens jeg ser på den nye sesongen av Mesternes Mester. Jeg har nylig sett på de to siste sesongene før den nye sesongen, så det er merkbart at de har valgt litt annen måte å filme på. Eller presentere på? Føles litt annerledes ut, samtidig som programleder er veldig mye mer tilstede under sesongen denne gangen? Altså, jeg har kun sett de aller første episodene, så det kan hende det endrer seg. Men det har vært veldig gøy å se på mens jeg strikker. Ellers er jeg også glad for at GBBO har kommet i en norsk versjon, selv om den norske versjonen selvfølgelig føles litt klein ut. Det er likevel en sånn feel-good tv-serie som passer veldig godt i bakgrunnen for litt strikking. Ellers er planen å gjøre en kondisjonsøkt i dag. Usikker på hva det blir, men det finner jeg ut av. Også venter også en etterlengtet dusj på meg. 

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar