lørdag 3. februar 2024

Do you know what I find attractive? Guys who remember my name

Jeg trodde egentlig at gårsdagens økt skulle være med fokus på upper-body. I og med at jeg ikke kjører ett spesifikt Caroline Girvan-program, men blander to forskjellige, så har jeg ikke oversikten. Så jeg må alltid gå tilbake til loggen min for å se hva jeg gjorde sist. Følte meg litt gåen i beina i går etter å ha gått av nattevakt, men det var en nokså grei økt med fokus på hamstrings. Så det gikk egentlig veldig fint! Jeg kjenner allerede at jeg er støl i dag, men det er heldigvis en god stølhet. I dag har jeg gjort et par ærender på kjøpesenteret. Veien dit og hjem var ganske glatt. På noen partier kunne jeg like godt hatt på meg skøyter egentlig. Heldigvis kom jeg meg helskinnet hjem. En av tingene jeg var ute etter i dag var gourmet-loff, men min faste dagligvarebutikk var tom. Så var de også tom på den andre butikken og jeg endte opp med en vanlig loff. Det er faktisk en overraskende stor kvalitetsforskjell, så jeg er litt trist over at jeg ikke får den ønskede loffen min. Får heller kjøpe etter jobb til uken. Grunnen til at jeg spesifikt ønsket meg gourmetloff, er fordi jeg har fått dilla på loff og nugatti. Det er som å spise kake. Nå skulle jeg prøve å unngå mye snacks dette året, og det har jeg jo faktisk. Har kuttet ut masse unødvendige greier som jeg begynte å snacke på, og det har faktisk utgjort en forskjell. Men livet handler om balanse, og jeg synes det er helt greit at jeg innimellom har lyst på loff med nugatti! Jeg la meg ved midnatt i går og tvang meg selv til å våkne opp klokken åtte. Det var utrolig vanskelig, men det gikk seg til. Forhåpentligvis betyr det at jeg er i en god prosess med å snu døgnet tilbake igjen. I dag tror jeg faktisk at jeg skal gjøre en treningsøkt til. Monchita har planer i kveld også, så da føles det naturlig ut å utnytte den tiden til å gjøre ukens gjøremål. Gleder meg til å ta en dusj for jeg tror hodet mitt trenger det. Har liksom sånn murring i hodet som jeg håper forsvinner med en dusj.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar