fredag 2. februar 2024

I'm gonna love the hell out of you, take all the pain that you're going through

Altså, januar har vært preget av mye vær. Jeg har aldri gått hjem såpass ofte fra jobb i januar, men når det tilsynelatende bestandig blir innstilte busser ved snøvær, så er det løsningen. Januar har vært mye preget av sykdom på jobb. Så det har vært mye trøkk på vi som har stått igjen, og jeg har definitivt kjent på følelsen av at det er nok å gjøre. I sånne perioder tenker jeg alltid at gresset er grønnere et annet sted, og tankene handler om å bytte jobb. Jeg må også si at januar i år har flydd forbi, hvilket er veldig uvanlig. Det har vært litt flere sosiale begivenheter i januar enn det jeg vanligvis har på agendaen, så det har på en måte vært et par ting å se frem til. Jeg er fornøyd med januar, men jeg er også takknemlig for at februar er her. Det føles fysisk ut som om vi er på vei inn i lysere tider, og jeg kjenner at jeg gleder meg inderlig til våren kommer. Det har vært en litt halvveis tøff arbeidsuke, men den har vært mye finere enn de to siste ukene. Standarden synker, slik at da er det lettere å være fornøyd. Det jeg kommer til å savne med vintermånedene er hvor enkelt jeg får til å sove etter nattevakt. Jeg våknet klokken 15 i dag etter å ha satt på alarm til da. Ellers ville jeg kanskje ha sovet i minst en time til. Forhåpentligvis klarer jeg å snu døgnet tilbake. Får stå opp tidlig i morgen. Menstruasjonen min kom endelig på mandag. Clue-appen var ganske nøyaktig denne gangen, men det var en ganske smertefull første dag. Det betyr vanligvis at jeg får en ganske kort menstruasjon fordi livmoren min kvitter seg med det meste på første dagen. Så selv om jeg hadde nokså vondt på mandag, så er jeg veldig glad for at menstruasjonen var som den var. Nå skal jeg gå igjennom forbruket for januar på ordentlig og si meg ferdig med januar. Så har jeg fått ny turnus, så jeg må plotte inn alle vaktene i timeboken/kalenderen min. Ellers har jeg planer om å finne frem energi til en treningsøkt før kvelden er omme. Monchita er hjemme, men har lagt opp en veldig busy sosial kalender mens hun er her. Men det passer meg på en måte fint slik at jeg får gjort det jeg ellers skulle gjøre. 

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar