torsdag 24. september 2020

I don't feel empty now that you're gone. Does that mean it didn't mean nothing at all?

Arbeidshelgen er omsider over. Det er jo faktisk blitt ny helg nå, men jeg har vært på jobb hver dag siden fredag forrige uke. Så da føles det liksom ut som en ekstra lang arbeidshelg, bare. Det har egentlig vært skikkelig fint på jobb. Det er alltid en del greier å gjøre, men det er liksom overkommelig og god stemning. I dag var det veldig fint. Bra flow, og jeg følte det ble orden tilslutt. I tillegg kom den ene kollegaen min med kake på jobb ved vaktskifte, så jeg ble stående med litt kake og rød saft. Det gjorde godt for sjelen. Videre møtte jeg en gammel kollega på vei hjem. Jeg skulle egentlig gå hjem, men så fikk jeg sitte på med henne. Alt i alt så har alle sånne småting i dag ført til at jeg er i et skikkelig godt humør i dag. Det er Sommerhytta på tv'n i kveld, og jeg gleder meg til å sitte med strikketøyet og se på kveldens episode. I morgen skal jeg møte Sugar som jeg ikke har sett på måneder. Når det er sagt, så har jeg vel egentlig ikke møtt de fleste vennene mine på flere måneder. Oyster så jeg i august, men det var jo på grunn av bryllupet hennes. Skal også på besøk hos Ale på mandag. Jeg har nemlig langfri frem til nattevakter neste uke, så jeg prøver å fylle opp litt av fritiden til å være med venner. Men bare litt, for jeg vet godt at jeg har godt av å være aleine også. Jeg driver fortsatt og leser på den Harry Potter fanfictionen, og jeg er nå på del fem. Det er essensielt fem bøker. Det som er kjipt er at denne siste delen ikke er ferdig, og at den sist ble oppdatert i desember i fjor. Gjør meg lite selvsikker på at den i det hele tatt vil bli ferdig. Tror det er tenkt tjue kapitler totalt, og det er skrevet ti kapitler. Jeg har lest halvveis, og jeg vet det kommer til å irritere meg at jeg ikke får vite hva som skjer videre. Men dette er ikke min første rodeo, for jeg har opplevd dette mange ganger. Hadde nettopp en sånn "Facetime" med alle søsknene utenom Monchita. Får alltids sånn Mean Girls -vibe når det blir sånn splittet skjerm på mobilen min. Anyway, det var koselig, og jeg kjenner at jeg absolutt kunne ha holdt en baby i armene mine. Til tross for grining og gulp. Nei nå må jeg ordne meg litt kvelds, før jeg skal se på tv og strikke.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar