tirsdag 15. september 2020

oh, to see without my eyes the first time that you kissed me

Det ble litt lite søvn på meg natt til i dag, men det var forventet. Følte meg egentlig ganske opplagt og klar for dagen selv om det var bekmørkt ute. Etter litt fri var det egentlig ganske deilig å komme tilbake på jobb. Hadde til og med veldig fine og "enkle" pasienter, så alt i alt syntes jeg at det var en fin vakt. Men nå skal det sies at jeg kjenner det på kroppen, og at jeg ble utrolig sliten den siste timen av vakten. Hadde i utgangspunktet håpet på å slippe å ha ansvaret i morgen også, men nå ser det ut som om det er mest sannsynligvis det som skal skje. Hentet endelig pakken min i dag, og selv om jeg allerede visste det, prøvde jeg på en genser som er for stor. Så den må i retur. Jeg skal se om jeg orker å ordne det i morgen eller om jeg gjør det på torsdag mens jeg har fri. Jeg fikk turnusen for månedene fremover i dag, så jeg har ordnet timelisten min på mobil og på Word-dokumentet mitt. Det er jeg fornøyd med. Nå lurer jeg på om jeg skal unne meg en episode med Luksusfellen og litt strikking før jeg skal legge meg. Harry Potter fan fictionen blir bare mer og mer spennende, og det blir bare vanskeligere og vanskeligere å legge ifra meg. Jeg som har planer om å låne en fagbok, men tror ikke akkurat at det blir så mye lesing av den når jeg er så oppslukt i fiksjon. 

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar