torsdag 17. september 2020

Look, don't get me wrong. I know there is no tomorrow. All I ask is if this is my last night with you, hold me like I'm more than just a friend

Jeg har hatt en veldig fin fridag i dag. Våknet tidligere enn forventet da jeg trodde jeg skulle ta igjen litt søvn, men det ble helt gjennomsnittlig antall timer søvn på meg. Noen ganger er det fint, for dagen blir lenger. Dro på kjøpesenteret hvor jeg prøvde på et par bukser som absolutt ikke passet meg selv om jeg virkelig ønsket at de gjorde det. Men i gjengjeld prøvde jeg på et par bukser som jeg tror er akkurat samme modell jeg allerede eier men i svart/mørk grå. De passet meg perfekt, så de endte opp med meg hjem. Genseren jeg trodde jeg bare skulle returnere, fikk jeg byttet, for jeg fant størrelsen min i butikk. Fant meg en grå jakke og en ny morgenkåpe. Ja, jeg har ikke hatt så suksessfull shopping på lenge. Så det føles litt ut som om jeg bare har pøst ut med penger. Spesielt når jeg har sett så mye på Luksusfellen i det siste. Det har blitt mye shopping på meg i september, og jeg har lyst til å si at nå er det nok. Men jeg skal helst ha meg nye jobbsko før jeg lukker lommeboka. Skulle ønske modellen jeg bruker fortsatt var i produksjon, men den har selvfølgelig blitt oppdatert. Liker ikke oppdateringen, så jeg tror jeg er nødt til å se etter noe annet. Det som er gøy med jobbsko, er at jeg i motsetning til hverdagssko liker å ha farger. Forhåpentligvis er det ikke like vanskelig å finne nye sko til jobb som det var å finne nye svarte joggesko til hverdagen. Jeg kjøpte også med meg en ny notatbok i dag, fordi jeg elsker notatbøker. Den jeg kjøpte er perfekt fordi den ikke er for tykk, ikke for stor, den har blanke ark (ikke linjet) og den er veldig bøyelig uten at den blir ødelagt. Har allerede begynt å skrive og tegne i den. Ellers lagde jeg kjøttkaker til middag i dag, og jeg fikk sett halvveis på Sommerhytta som jeg glemte helt etter jeg kom hjem fra Lynx og co. Der så jeg på det hver dag, og nå har jeg antakeligvis gått glipp av mange episoder. Så det var hyggelig med et lite gjensyn. I morgen er starten på arbeidshelgen min. Dessverre må jeg på et obligatorisk møte på fridagen min på tirsdag, så jeg har på en måte egentlig ikke fri før om en uke igjen. Så da har det vært ekstra viktig å nyte denne dagen. 

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar