onsdag 9. september 2020

I just want to lose myself in a crowd, in your arms tonight or in his arms tonight

Jeg har faktisk hatt ganske gode nattevakter, så det var egentlig en fin start tilbake på jobb etter ferie. Nå har jeg fri inntil tirsdag som i utgangspunktet skulle blitt brukt på å besøke Monchita. Men jeg har avbestilt togturen grunnet oppblusset av smitte. Avgjørelsen ble egentlig tatt allerede forrige uke, og jeg har vært veldig fornøyd med det siden det betyr at jeg får tid for meg selv. Det er svært etterlengtet, og jeg føler at jeg endelig får gjort det jeg har hatt lyst til å gjøre over lenger tid. Men det er en ganske lang liste, så jeg tviler på at jeg får gjort alt. I morgen er planen å reise til IKEA-- for jeg får visst ikke nok av stedet. Neida, nå skal det sies at før jeg var på IKEA med Volla for to uker siden, så har jeg ikke vært der på måneder (muligens et år). Bestilte meg nye plakater til veggen min, og jeg kjenner at jeg gleder meg til å se hvordan veggen min blir. Trengte bare litt forandring i omgivelsene mine, og plakater er en relativ enkel måte å gjøre det på. Kjenner at det blir kaldere for tiden og det er nesten merkelig å ta på meg jeans når jeg har blitt så vant til å gå rundt i bukser. Linbuksene jeg kjøpte for en stund siden har blitt en klar favoritt, og om jeg hadde funnet de i flere farger hadde jeg absolutt ha kjøpt de. For jeg er den personen som forelsker seg i ett plagg og kjøper det i flere farger. Men jeg kjenner også at jeg gleder meg til å dra frem mine boots og ha på meg de litt mer tykkere jakkene mine. Etter nattevakt sov jeg kun i 2 og en halv time i dag, så jeg er ganske redusert. Det blir gledelig å legge meg, og forhåpentligvis tar det ikke så lang tid før jeg har kommet meg tilbake til normal døgnrytme. Men siden jeg fortsatt fungerer til en viss grad i dag, så skal jeg nok få ordnet litt av de tingene som står på listen min.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar