tirsdag 6. oktober 2020

I wonder if I'm being real; do I speak my truth or do I filter to how I feel?

Jeg og Marble endte opp på Paint'n'sip, og det var veldig artig. Det ble holdt på Vippa, hvor vi har gått innom tidligere, men aldri faktisk har satt oss ned. Så det var fint å få "utforsket" stedet litt mer. Vi endte opp med å male i primærfarger, som ikke er helt min greie sånn estetisk sett. Men det gjorde det kanskje også litt morsommere. Trodde vi først skulle male noe abstrakt, men så ble det plutselig til et dyr tilslutt. Jeg er fornøyd med maleriet, men jeg tror neppe at det forblir slik. I stedet tror jeg at jeg skal bruke lerretet på nytt igjen og bare male over. Drar gjerne på Paint'n'sip igjen! Det har vært et par mørke dager i det siste, så jeg ble utrolig glad for litt sol i går. Det har sykt mye å si for humøret altså. Gleder meg til det er mer kontroll på covid-19, og man kan reise sørover og få litt sol. I dag har det regnet veldig mye, så jeg fikk en unnskyldning til å ha på meg støvlene. Bruker de egentlig bare til hagearbeid og når det regner veldig mye. Har jo en drøm om å kjøpe meg kortere støvler fordi de rett og slett blir langt mer praktiske for mitt behov. For nå så tror jeg det bare skal bli stående på ønskelisten min. Apropos sko, dro jeg for å hente pakken min med joggesko. Jeg bestilte meg to modeller; den ene hovedsakelig basert på fargen, den andre basert på formen. Det var den sistnevnte som jeg likte best. Problemet er at størrelsen føles akkurat litt for liten ut. Så nå har jeg faktisk bestilt meg den modellen i en størrelse større. Forhåpentligvis blir ikke de ikke for store. Nå har jeg planer om å finne oppskrifter til måltider denne uken. Noen ganger kan jeg sitte og scrolle igjennom oppskrifter og finne 2 av 50 stk som er fristende. Men nå har jeg lyst til å utnytte fridagene mine til å faktisk gjøre litt meal prep.  

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar