torsdag 29. oktober 2020

He left no time to regret. Kept his dick wet with his same old safe bet


Mitt største mål for denne uken var faktisk å få donert et par poser med tøy. Mesteparten av det tilhørte Monchita, og det har ligget i det ene skapet i flere måneder. Og for en eller annen grunn har jeg ikke klart å motivere meg til å gjøre det. På tirsdag tok jeg en ekstravakt; kunne like godt gjøre det siden jeg ikke klarte å motivere meg til å gjøre noe produktivt annet enn å strikke. Så i går klarte jeg omsider å løfte rumpa og dra for å donere tøyet, samt dra på butikken og handle alt jeg trengte. Jeg måtte virkelig presse meg selv til å gjøre det. Satt liksom og prokrastinerte, og gjorde andre "oppgaver" for å føle at jeg likevel gjorde noe. Og ja, det er fint at jeg tok meg tid til å fjerne nupper på klær og pakke inn de julegavene jeg allerede har kjøpt. Men jeg ble veldig lettet og fornøyd da jeg omsider kledde på meg og forlot huset. I dag har jeg brukt tre timer på meal prep, og det gikk faktisk veldig bra. Hadde jo gjort litt forberedelser på forhånd, så det var ikke så mye jeg trengte å gjøre i dag i hensyn til å kutte opp mat/grønnsaker. De siste timene har jeg bare sett på et organiseringsprogram på Netflix, som jeg både liker og misliker. Elsker organiseringen, men energinivået er litt for høyt for min del. Jeg tappes for energi liksom. Uansett, nå tror jeg kanskje at jeg skal prøve å trene litt. I morgen starter nemlig arbeidshelgen min, og jeg har trolig lite energi til å trene da. Men hallo, det blir faktisk november i løpet av denne helgen. Det er crazy. Og jeg liker ikke at det er blitt vintertid. Savner lyset liksom.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar