fredag 6. november 2020

Think about the way your lips and the way they kiss. There's so much I really miss about you


Arbeidshelgen var både fin og slitsom på samme tid. Hadde fri på tirsdag, også gikk jeg på nattevakter på onsdag. Og nå har jeg endelig sammenhengende fri! Det var i utgangspunktet fine netter for min del, jeg fikk the easy straw for å si det sånn. Men jeg kjenner også at det blir enklere og enklere med netter. Altså, ikke enkelt nok til at jeg ser frem til nattevaktshelg om to uker. Tenkte jeg skulle være flink og låne bok fra biblioteket på jobben, men halvveis på vei dit sjekket jeg om boken faktisk var tilgjengelig for utlån. Men den var såklart lånt ut. Så da måtte jeg snu. Stoppet også innom matbutikken på vei hjem, og jeg skulle vel egentlig bare ha epler. Men så endte jeg også opp med halvparten av ingrediensene til oreo kake. Jada, det er kanskje best å handle når man er i sine fulle fem. Har hatt lyst på oreo kake i et par uker nå, for det er en type kake som ikke innebærer faktisk baking. Så da er det noe jeg kan klare. Må bare innom butikken for å kjøpe de resterende ingrediensene da. Altså, det er kanskje en unnskyldning til å faktisk kjøpe den melkesjokoladeisen som jeg lot være igjen i butikken i dag. Får bare se om jeg orker å dra på butikken i morgen på en lørdag. I morgen skal jeg jo se på en virtuell Niall Horan konsert, og jeg er egentlig overbevist om at jeg kommer til å glemme det hele siden jeg ikke skal på en fysisk konsert. Derfor har jeg satt på en alarm. Nå skal jeg sende avgårde en ønskeliste til søsknene som allerede har presisert hva de ønsker. Jeg har bare ikke fått tid til å sette meg ned å skrive noe tilbake. Volla, Monchita og Lumba er egentlig ganske minimalistiske i deres ønsker. De ønsker seg mindre materialistiske greier, og det synes jeg er veldig fint. Det er jo ingen hemmelighet at julen bidrar til et ganske sykt forbrukssamfunn. Kanskje jeg skal prøve å planlegge gavene til søsknene mine i kveld også. Hadde litt lyst til å strikke, men det kan jeg også gjøre i morgen. 

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar