lørdag 14. november 2020

Oh, it's been a hell of a ride. Driving the edge of a knife

Siden jeg sov ganske lenge natt til i går, hadde visst ikke kroppen behov for like lang sovetid i natt. Det var egentlig fint, for det kjennes godt ut å ha lengre dager. Det er min "ordentlige" fridag i dag, hvor jeg har bestemt meg for å unngå alle sånne ting jeg  gjøre. Har riktignok sittet med budsjett og overført penger til sparekontoene mine. Det var planen i går, men en av overføringene som jeg antok var lønn var ikke bokført i går. Kunne derfor ikke bekrefte at det faktisk var lønn og ikke en annen random feil overføring som ikke tilhørte meg. Hadde nemlig litt feil på mine to forrige lønnsslipper, som lederen min skulle ordne på torsdag. Så jeg hadde forventet at det skulle komme en overføring til, bare ikke at det skulle skje så raskt. Derav min tvil om overføringen var lønn eller feil. Anyway, så jeg har sittet med det i dag. Men det er sånt jeg liker å sitte med uansett; det er gøy å se progresjon i sparingen. Satt faktisk og så etter noe litteratur om økonomi som jeg kunne vært interessert i å lese på fritiden. Det blir jo en dag hvor jeg må sitte og se på minustegn i økonomien grunnet lån, i stedet for plusstegn. Så får liksom bare nyte det mens det varer. Nå skal jeg ta meg litt lunsj, endelig spise oreokake og strikke resten av dagen. Forhåpentligvis får jeg startet på heklingen av kanten på dukketeppene. Hadde vært veldig gøy å bli ferdig med det! Utover det, er planen avslapping. 

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar