fredag 2. oktober 2020

Have it all, rip our memories off the wall. All the special things I bought

Da var nattevaktene mine over. Jeg har hatt én skikkelig fin og avslappende vakt, og én vakt som var litt mer travel. Har aldri målt blodtrykk såpass mye på en vakt før. Det var nesten litt komisk; en med veldig lavt trykk, og en med veldig høyt trykk. På samme rom. Alt ordnet seg heldigvis, eller, alt forble relativt stabilt på min vakt. Vet ikke hvordan det har gått videre, men det har jeg lagt fra meg. Det har ikke blitt så mye søvn, men nå har jeg igjen langfri, så det gjør meg ikke noe. Det går sikkert fint for meg at jeg ikke kommer tilbake til vanlig døgnrytme på et par dager heller. Ren luksus! Jeg møtte Ale på mandag i stedet for tirsdag. Hele forrige uke var egentlig en påminnelse om at ingenting går som planlagt. Jeg hadde faktisk en ganske lang samtale med kollegaen min den første nattevakten; om livet, og hvordan det ikke er mulig å planlegge noe. Det var veldig hyggelig egentlig-- jeg synes jo at de beste samtalene er de som går i dybden. Uansett, jeg og Ale møttes for lunsj og en gåtur rundt i byen. Vi var heldige med sol, og gikk langs bryggen og så på seilbåter. I morgen har jeg planer om å møte Marble. Hva vi ender opp med å gjøre, aner jeg ikke. Men det blir likevel hyggelig å se henne og ha en catch up. Etter nattevakten i dag, tenkte jeg at jeg skulle dra innom butikken for å hente en pakke og kjøpe eplejuice. Men butikken åpnet faktisk ikke før klokken ni, hvilket jeg ble overrasket over. Så da fikk jeg ikke hentet pakken min, men jeg gikk til en annen butikk for å kjøpe blant annet eplejuice. Det er nemlig den nye favorittdrikken min. Dro hjem, sov i ca. fire timer før jeg våknet. Lå i sengen i kanskje to timer før jeg faktisk stod opp og gikk for å ordne meg litt mat. Jeg lagde endelig biff stroganof i dag. Har hatt lyst til å gjøre det i en uke kanskje, så det var fint å endelig få gjort det. Nå skal jeg bare slappe av, og forhåpentligvis ikke legge meg for sent. 

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar