onsdag 14. oktober 2020

No one knows me like you do, and since you're the only one that mattered; tell me, who do I run to?

Det er midten av oktober, julepynten har kommet i butikk, og i hodet mitt sitter jeg fortsatt og venter på sensommeren. Passer ikke akkurat særlig bra når det plutselig er blitt 2-3 grader på morgenen. I morges føltes det faktisk ut som vinter, og jeg lurte litt på om jeg skulle dra ut vinterskoene. Men jeg hadde kun ett minutt til å ta på meg sko, og det er lange skolisser å knyte på vinterskoene mine. Det var en fin vakt på jobb i dag, både fordi vi til tider var veldig mange, men også fordi jeg slapp å ha ansvaret. Slipper liksom å gå rundt med tusen tanker i hodet og alle beskjedene. Tror det blir samme opplegget i morgen, dog færre folk. Så det blir nok hakket mer slitsomt, men så har jeg helg etter det. Så det går veldig fint! Helgen skal brukes til å rydde bort gamle sko som jeg ikke lenger bruker. Jeg må returnere et par pakker, også hadde jeg håpet på at jeg mottar en pakke også. Skal også kjøpe meg tøymaske, for det gjør nesten litt vondt å se hvor mye søppel det blir med engangsmaskene når jeg tar buss til og fra jobb såpass ofte. Nå håper jeg på å få lagt meg litt tidligere enn jeg gjorde i går. Det gikk fint å stå opp i dag, men hvis jeg kan få mer enn seks timer søvn, så vil jeg jo gjerne det! 

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar