tirsdag 13. oktober 2020

I don't need your honesty, it's already in your eyes


Det har vært en litt slitsom arbeidshelg grunnet tyngde i pasienter. Det er aldri en god kombinasjon med masse å gjøre og få ansatte. Heldigvis har jeg hatt fri i dag, og det har vært veldig deilig. Jeg sov ganske dårlig natt til lørdag og søndag. Føltes liksom ut som om jeg lå og dagdrømte, og at jeg aldri nådde dyp søvn. Det var veldig kjipt, men siden jeg hadde hatt et par fridager i forveien, gikk det greit. De siste nettene har jeg sovet veldig godt, så jeg er fornøyd med det! I dag jeg holdt på med litt meal prep. Laget grønnsakssuppe og pizzasnurrer mens jeg så på 113. En kollega anbefalte den nyeste episoden i går, så jeg startet på den, også har jeg jobbet meg igjennom nesten hele serien. Jeg har fått strikket et par runder også, samt støvsugd soverommet. Har gjort bare minimum i hensyn til rydding og vasking, i og med at det var arbeidshelgen min. Men jeg har nytt sengesett på sengen og det meste av støvet er borte. Nå skal jeg spise litt kvelds, også skal jeg ta meg en dusj. Og vipps er det en ny arbeidsdag i morgen. Heldigvis er det ikke så lenge til det er helg! 

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar