torsdag 24. februar 2022

she'll wear a tight mini black dress with all her friends around

Krig i Europa. Det er én ting å se at det er krig på andre kontinenter, men at det nå er så nært. Jeg har jo tenkt over lenger tid at det ikke ville være lenge til krig, men da hovedsakelig på grunn av mangel på ressurser. Mitt førsteinntrykk av Russlands angrep på Ukraina er at det fremstår som en maktdemonstrasjon, men hvem vet hva Russland egentlig vil? Jeg håper inderlig på at de ikke ønsker en krig, og at konfliktene kan løses fredelig. Jeg som følte meg så optimistisk på morgenen i dag. I går sov jeg i over ti timer fordi jeg var såpass sliten etter jobb. Ble egentlig spurt om jeg kunne gå dobbelt, men det sa jeg nei til flere ganger. Jeg dro vel hjem med en hodepine og så ferdig "Inventing Anna" før jeg la meg. Men etter ti (++) timer med søvn i går, så følte jeg meg veldig uthvilt. Spiste frokost ganske så sent, og da ble jeg selvfølgelig ringt midt i frokosten med spørsmål om jeg kunne komme på jobb. Jeg hadde egentlig planer om å bruke gårsdagen på å lage mat (meal prep) så jeg slapp å tenke på det de neste dagene. Men jeg sa ja, avbrøt frokosten for å ta meg en rask dusj. Deretter spiste jeg ferdig og gjorde meg klar til å dra på jobb. Det var heldigvis ganske så fint på jobb i går. Nok å gjøre, men ikke for mye. Ble egentlig spurt om å jobbe ekstra i dag også, men da ville jeg måtte ha jobbet ti dager på rad. Og det kommer ikke på tale om at jeg sier ja til det. Så i dag skal jeg få laget maten som jeg har hatt planer om å lage. Nå skal jeg prøve å skumme igjennom boken jeg må lese i forkant av kurset jeg skal på om to uker, for jeg har en kollega som også må få lest boken før kurset. Ellers håper jeg på å få inn en treningsøkt i løpet av dagen, for det er egentlig den eneste muligheten min denne uken. Nå gleder jeg meg til jeg er ferdig med de neste seks vaktene mine, for da har jeg langhelg. Og uken etter det har jeg turnusfri og reiser på besøk til Lynx og co. Forhåpentligvis får jeg klipt håret igjen, og blitt litt kortere i lengden igjen. 

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar