mandag 28. februar 2022

Half the shit you're saying's only half true. Messing with my life as a career move

Det er siste dagen i februar. For å være ærlig må jeg si at det føles ut som om jeg har jobbet veldig mye denne måneden. Men det er nok mer det at det er såpass få dager i februar. Videre kjenner jeg at vintermørket har satt sitt preg. Jeg har uflaks med at det vanligvis er soldager de dagene jeg jobber, mens det er overskyet og mørkt når jeg har fri. Arbeidshelgen har vært ganske så fin. Jeg ble akutt trøtt på lørdagskvelden, også forble jeg trøtt på søndagen. Sistnevnte føltes litt ut som den lengste vakten jeg har hatt. Heldigvis fikk jeg litt ekstra energi etter jobb, for jeg var ganske bestemt på at jeg skulle få gjennomført en treningsøkt. Det var en sånn type økt hvor det var veldig stort fokus på form og å gjennomføre ting langsomt. Det føltes ålreit ut underveis, men på slutten var det hundre repetisjoner av en bevegelse, og det var helt killer! Jeg har kjent at jeg er blitt litt støl i dag, men kroppen pleier å ha det verst på dag to. Så det blir spennende å se hvordan jeg har det i morgen. Før jeg sovnet i går bestilte jeg meg hjem mer treningstøy. Jeg har nå innsett at det var et dumt valg å beholde den tightsen jeg bestilte forrige måned i en størrelse større enn min vanlige størrelse. Den er komfortabel, men så har den blitt litt vel stretched out, så det føles ut som om jeg konstant må dra den opp. Så ja, jeg har igjen bestilt tightsen i størrelsen min. Bestilte den også i en annen farge. Gleder meg veldig til pakken kommer! I dag var det ganske travelt på jobb. Det startet bra, og det føltes ut som en veldig fin vakt. Men så fikk jeg plutselig veldig mange arbeidsoppgaver etter klokken to, da jeg egentlig skulle sette meg ned for å dokumentere. Heldigvis fikk jeg mye hjelp av kollegaen min. Til tross for det gikk jeg overtid. Jeg har byttet vakt med en kollega, for jeg skulle hatt fri i morgen. Men i stedet skal jeg jobbe t.o.m. onsdag. Jeg krysser fingrene for noen overkommelige vakter. Heldigvis har jeg en del fri i mars, og jeg har langfri til helgen som kommer. På fredag har jeg planer med Sugar og Marble. På søndag skal jeg spise middag med broderen og min kommende svigerinne. Det blir med andre ord en fin helg og veldig godt med litt fridager. 

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar