søndag 20. februar 2022

Stupid boy making me so sad. Didn't think you could change this fast

Det er alltid så utfordrende å snu døgnet igjen etter nattevakter. Jeg ser ikke frem til å legge meg for å stå opp til en dagvakt. Resultatet er som regel mindre søvn enn jeg trenger. Jeg har ikke sett ferdig "Inventing Anna". I stedet så jeg nesten ferdig hele MGP i går, før jeg så på en episode av serien. Har nemlig plutselig fått litt treningsglede igjen. Så når jeg kjenner at "nå kunne jeg godt ha trent litt," så må jeg utnytte det. Så jeg trente i går, og det er definitivt en deilig følelse å kjenne at svetten renner. Kanskje treningsgleden fortsetter? I fjor hadde jeg som mål å trene x1 i uken. Det klarte jeg ikke, så i år satte jeg mål om det samme, men at det kunne innebære en gåtur. Så har jeg tenkt at det å gå hjem fra jobb kan fungere som en bra gåtur. Problemet har vært været. I det siste har det vært så skiftende, slik at det nesten konstant er glatt. Og om det er noe jeg hater, så er det å gå på glatte overflater. Det har visst ført til at jeg har hatt treningsøkter inne i stedet. Uansett, tilbake til MGP: jeg vet ikke helt hva jeg føler om MGP-vinneren, men det er veldig vanskelig å mene noe om en vinner av MGP. Det er jo definitivt et spesielt konsept, og jeg synes kanskje det spiller litt på "Masked Singer". Vet jo aldri helt hva "Europa" har lyst på, men det blir spennende å se årets Eurovision. I dag har jeg ryddet og vasket. Sengetøyet er byttet til lin, hvilket jeg vanligvis kun bruker på sommeren og høsten. Men jeg har barbert leggene og gleder meg til å legge meg i en seng med nyvasket sengetøy. Jeg har "ryddet bort" det hvite sengesettet mitt i håp om at jeg er ferdig med menstruasjonen samtidig. Nei, nå må jeg gå ut og legge den ene pakken min i postkassen for den skal returneres. Også må jeg begynne å tenke på å gjøre meg klar for sengen.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar