mandag 21. februar 2022

I could be anything you want of me. And in the darkness of the night baby, let me be your light

Det var helt ærlig litt merkelig å legge meg i lin-sengetøy i går. Det føltes nesten ut som en fremmed og ny opplevelse, og det er egentlig en litt skummel tanke. At kroppen kan glemme sånne ting såpass fort? Det er akkurat som hver vinter hvor jeg ikke klarer å skjønne hva minusgradene betyr for klesvalget. Kroppen glemmer liksom kulden hvert år. Jeg sov kanskje ikke så lenge i natt, men de timene jeg sov var ganske bra. Det var nesten tomt på bussen til jobb, og det  føltes veldig merkelig ut. Men jeg kom på at det er mandag og at alle kanskje derfor valgte bussen som gikk hakket senere. Det var veldig greit på jobb i dag. Jeg gikk på en måte "oppå" de som allerede var på jobb. Fant selvfølgelig ting å gjøre, for jeg er den typen som blir veldig rastløs når jeg ikke har noe å gjøre. Det var såpass greit på jobb at jeg kunne forlate avdelingen og ta lunsj i kantina. Det er egentlig noe jeg aldri gjør. Men i dag hadde jeg unnskyldningen om å møte min belieber friend som er i praksis. Det var veldig hyggelig, for jeg har ikke sett henne på 1 og 1/2 år. Men det føltes samtidig litt ut som om begge var i praksis og at vi møttes opp for å dele erfaringer fra praksisstedene våre. Det er mulig at jeg får sett henne igjen i morgen, men det er vel avhengig av begge sin arbeidsdag. Jeg måtte gå innom butikken for å handle i dag. Startet egentlig på ukeplanen for middager i går før jeg sovnet, men jeg klarte egentlig ikke å finne noe som fristet. Så da satt jeg på telefonen i garderoben etter jobb for å finne ut av hva jeg skulle ha til middag denne uken. Jeg er litt spent på en av rettene jeg valgte ut for denne uken. Håper det blir så godt som jeg ser for meg! Nå er jeg ærlig talt ganske så sliten, så jeg tror jeg skal legge meg litt nedpå. Forhåpentligvis klarer jeg å sovne litt tidligere i dag.  

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar