lørdag 19. februar 2022

You want the girl with the small waist and the perfect smile. Someone who’s out every weekday

Jeg er så lei av vinterværet nå, og jeg har egentlig bare lyst på farger rundt meg. Jeg har dratt litt inspirasjon fra musikkvideoen for "she's all i wanna be" av Tate McRae, og i går dro jeg på kjøpesenteret og tenkte egentlig at jeg trolig kom til å bruke veldig mye penger på fargerike klær. Men jeg fant ikke så mye som jeg ønsket. Overdelen som er avbildet ble ikke med meg hjem, men jeg er veldig fristet til å kjøpe den likevel. Men jeg kjøpte med meg en cardigan som har oransje og rosa toner i seg. Jeg er veldig glad i oransje for tiden, og forrige uke bestilte jeg hjem en oransje bikini. For ja, jeg er der nå at jeg sitter og ser på bikinier. Må riktignok returnere bikinien da den ikke passet meg. Jeg synes det var litt komisk fordi jeg var kledd i svart og marineblått i går, også gikk jeg rundt med såpass fargerike klær som jeg skulle prøve på. Men jeg er både glad i det klassiske og det litt gøyale når det kommer til klesstilen min. Elsker nøytrale farger, og jeg har både lyst til å kle meg i marineblått fra topp til tå samtidig som jeg ønsker meg oransje plagg. Jeg fikk endelig prøvd på et par Sketchers, og jeg ble litt skuffet. Trodde kanskje de kunne bli mine nye hverdagssko som bidro til komfort og støtte for mine knær. Men jeg tror knærne mine har blitt bortskjemt med Hoka-sko på jobb. Jeg antar at det finnes andre typer sko som gir tilsvarende demping på markedet. Dessuten prøvde jeg ikke akkurat Sketchers-modeller som hadde best demping heller. Så jeg får se litt an hva jeg ender opp med å gjøre i fremtiden. Februar har flydd forbi, og jeg kan nesten måpe litt når jeg ser at det kun er litt over en uke igjen av denne måneden. Forrige uke brukte jeg omtrent hele søndagen min på å lage 80 kjøttboller. Det var ganske tilfredsstillende, og jeg er fornøyd med at jeg har kjøttboller i fryseren som er klare til å varmes opp. Det har både vært rolig og travelt på jobb denne uken. Mine netter gikk heldigvis bra, men jeg hadde definitivt lyst på ennå mer rolige vakter. Jeg hadde et case med en pasient med så lav blodprosent at jeg ble helt satt ut. Jeg er veldig vant med anemi, men det var såpass lavt at jeg måtte klø meg i hodet. Det gikk heldigvis fint, men jeg er glad for at jeg fulgte instinktene mine. Forrige uke bestilte jeg flybilletter for å besøke Lynx og co. Du tror ikke at det ble salg på flybilletter et par dager senere da? Joda. Det er ganske kjipt, men sånn er livet. You win some, and you lose some. Før første nattevakt begynte jeg å se på Inventing Anna på Netflix. Jeg tror jeg er halvveis igjennom serien, og kunne tenkt meg å bli ferdig med resten denne helgen. Hittil synes jeg det er en OK serie. Jeg synes kanskje den er litt i overkant dramatisert, men så er det jo Shonda Rhimes som står bak serien. Så det er ikke så overraskende. Tror kanskje jeg hadde foretrukket en dokumentar som kun tok utgangspunkt i sannheten, men da hadde det kanskje ikke vært like underholdende? 

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar