onsdag 2. mars 2022

You tell me I shouldn't stress out, say it's not that hard. But I just got a feeling, this'll leave an ugly scar

I dag var det faktisk vår ute. Jeg kjøpte kakemann på butikken. De selges vanligvis kun til jul, men nå har de visst funnet på å lage en påskeversjon. Jeg foretrekker definitivt julekakemann, men det var spennende å prøve noe nytt. Jeg våknet i dag og tenkte at jeg egentlig allerede følte meg ferdig for dagen. Jeg tenkte egentlig at det ville være greit på jobb, men jeg ble rimelig pessimistisk da jeg så tyngden på pasientene. Heldigvis gikk det bra, men jeg måtte ta meg litt kjeks og saft på slutten av vakten for å få i meg nok energi til å utføre atter et stell. Hadde også en som ble dårligere, men jeg var fornøyd med at jeg klarte å oppdage det relativt raskt. Det er rart, noen ganger glemmer jeg at jeg har flere år med erfaring som grunnlag for mitt kliniske blikk. Jeg kan mer enn jeg tror liksom. Uansett, jeg har definitivt vært litt furten og sur i dag. Sånn er det når man jobber seks dager på rad, og man i tillegg har fire dagvakter etter hverandre. Men nå har jeg endelig fri, og det er til og med langfri! Jeg kjøpte meg faktisk tapasboller og patatas bravas på butikken som en premie for arbeidsuken jeg har hatt. Jeg var litt fristet til å ta på meg solkrem og sette meg ute i solen etter jobb, men jeg prioriterte å spise middag og kakemann. Kanskje jeg kan sette meg litt ut i solen i morgen. Jeg vurderte å trene i dag, for det er første dag jeg ikke føler meg så støl etter søndagens treningsøkt. Men jeg har bestemt meg for å heller gjøre det i morgen når jeg har litt ekstra energi. Nå gleder jeg meg til å sove ut i morgen og slippe å ha på alarm. Digg!

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar