torsdag 10. mars 2022

why must I hurt for you to feel okay?

Jeg var så nærme å bestille meg reise til Mallorca i går. Endte opp med å vente, for jeg ble litt usikker. Har nemlig endelig fått oversikt over når jeg får sommerferie, men jeg har to uker i starten av sommeren, og tre uker på slutten av sommer/start på høst. Så jeg har ikke helt klart å bestemme meg for når solferien passer best. Også er jeg generelt litt usikker på om det er Mallorca som skal være solferien min, selv om jeg elsker øya. Jaja. Det har både vært travelt men samtidig greit på jobb. I går gikk jeg innom et par butikker og posten. Jeg hadde nemlig bestilt meg en mummikopp (og noe annet som var langt mer praktisk), fordi jeg har bestemt meg for å ha noen kopper som er nokså like i kolleksjonen min. Jeg eier jo egentlig allerede for mange kopper, så jeg gikk igjennom kolleksjonen min for å se hvilke jeg kunne bli kvitt. I dag var jeg på kurs med en annen kollega. Det var litt sånn nervepirrende fordi det var case-basert med en hel gjeng ukjente mennesker. Heldigvis fikk vi noen makkere som var veldig hyggelige. Også var det tilfeldigvis kanskje min favorittkollega som jeg var på kurs med i dag. Så det var veldig hyggelig. Jeg skulle egentlig en liten tur innom butikken i dag etter jobb, men jeg orket ikke det. Dro i stedet rett hjem, spiste mat og prøvde å la kroppen fordøye maten noe, før jeg begynte på en ny treningsøkt. Jeg vet at treningsprogrammet til Caroline Girvin er laget slik at det blir vanskeligere etter hvert, men jeg var ikke helt klar for dagens kondisjonsøkt. For det første så er kondisjonen helt på bunn etter å ha vært sittestillende i et par år, men jeg har vennet meg til at det er veldig fokus på å ha rett form. Og jeg synes at Caroline påpeker det i kondisjonsøkten også, men jeg kjente definitivt at at jeg har stort forbedringspotensial. Jeg lå rett ut på yogamatten etter at økten omsider var ferdig, også rant det en svettetåre i øyet mitt. Det føltes liksom litt ut som toppen av isberget; smerte på smerte. Neida, men jeg syntes det var litt komisk. Jeg tok meg en dusj, spiste kvelds og filte neglene mine. Snakket også litt med Lynx på telefonen om morgendagens reise. Rapporten er at tantebarna mine gleder seg veldig til besøk og at de har ventet med å se på ny film til jeg kommer slik at vi kan ha filmkveld. Hjertet smeltet litt. Også er jeg skikkelig fornøyd med meg selv at jeg gikk innom en godteributikk i går og kjøpte med meg litt godteri til tantebarna. Det passer bra til filmkvelden! Det er farlig å dra på butikken når man er sulten, men det eneste jeg kjøpte til meg selv var en Cadbury creme egg, for jeg har veldig lyst til å prøve den til lørdag. Jeg hadde aller lyst til å kjøpe smulteringer, eller noe fersk bakst. Jeg nistirret på alle kanelboller og skoleboller jeg gikk forbi. Klarte å holde meg, men så ble det heller bakst på meg i dag. Ferske sjokoladeboller som jeg og kollegaen min koste oss med i pausen. Nei nå må jeg nesten legge meg. Skal prøve å stå opp litt tidlig i morgen slik at jeg får pakket og er klar før jeg skal reise. Jeg hater å stresse, så jeg skal helst ha god tid til alt. Jeg pakker svært sjeldent dagen jeg skal reise også, men jeg skal heldigvis kun til Lynx og co. Og da vet jeg at hvis jeg glemmer å pakke noe, så er det ikke krise.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar