onsdag 23. mars 2022

Can I come home. Like someone new, like someone special to you

I går hadde jeg en sånn dag hvor jeg bare følte meg litt uvel. Litt som om kroppen bare har fått litt sensory overload. Alle høye lyder er liksom litt for mye. Høye lyder og kombinasjon av lukter gjorde at det føltes veldig ut som om jeg måtte spy. Vet ikke helt hva det var, men jeg hadde heldigvis fri. Arbeidshelgen min var egentlig ganske grei. Problemet var vel egentlig bare at vi var underbemannet og at jeg ikke fikk tak i folk. Jeg jobbet dobbelt på lørdagen, hvilket førte til at jeg fikk skikkelig krampe i leggen natt til søndag. Jeg er både fornøyd og ikke med mandagens arbeidsdag. Men jeg prøver å legge det bak meg. Etter jobb på mandag kjøpte jeg med meg en bolle og en veske. Hadde sett på begge flere ganger, så jeg bestemte meg for at det var dagen til å kjøpe begge. På søndag begynte jeg nesten å grine da jeg ikke fikk på meg linbuksen min. Jeg var nok oppblåst på grunn av at menstruasjonen er rett rundt hjørnet, men jeg elsker jo linbuksen min. Begynte å se etter en ny linbukse på nettet, og jeg tror faktisk at jeg forelsket meg i en ny bukse. Men så prøvde jeg på linbuksen min igjen i går, og den passet. Den bare er litt trang, hvilket ikke er så rart i og med at jeg har gått opp en størrelse. Så det er kanskje på tide å anskaffe meg ny linbukse uansett. Monchita sier at jeg elsker lin, og ja, jeg gjør nok det. I går brukte jeg litt tid på å gjøre ting jeg helst skulle ha ordnet forrige uke. Også har jeg bestilt meg litt hudprodukter, sjampo og balsam. Måtte fylle på "lageret" mitt siden jeg snart er tom. Jeg tok frem treningstightsen og en Caroline Girvin-video og holdt på å dø. Det er faktisk første gang jeg stoppet halvveis i videoen og måtte vurdere om jeg bare skulle avbryte økten halvveis. Men jeg tok to minutter, la meg ned på yogamatten og fant tilbake pusten før jeg bestemte meg for å fortsette. Og jeg er veldig glad for at jeg gjorde det! I dag er jeg støl, og selv om det ikke er en indikator for en god treningsøkt, så føles det bra ut likevel. Det er strålende sol i dag, men det blir faktisk varmere i morgen. Uansett har jeg smurt på solkremen og skal trolig sette meg ut i sola i et par minutter før jobb.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar