torsdag 31. mars 2022

Maybe you don't like talking too much about yourself. But you should've told me that you were thinking about someone else


Her er påskepynten jeg kjøpte med meg hjem i går. Jeg vet ikke helt hvorfor, men jeg elsker innpakningen til papireggene. Tror det tilfredsstiller mitt behov for organisering. Jeg får nemlig en følelse av at det er filer i mapper som skal arkiveres i en skuff. Jeg sovnet ikke før etter klokken tre i natt og jeg hadde en liten følelse av at jeg kanskje bare skulle ha jobbet en ekstra natt. Jeg våknet klokken tolv, kokte meg egg og spiste frokost. Nå har jeg ryddet litt fordi det hadde samlet seg en kleshaug på stolen min. Jeg er vanligvis ganske flink til å rydde bort nyvasket tøy med en gang fordi jeg ikke liker rot hvor jeg oppholder meg. Men når jeg jobber netter handler alt bare om de nettene; jeg sover, spiser og slapper av så mye jeg kan. Alt annen havner i andre rekke. Nå skal jeg få unnagjort et par kjedelige ting som jeg må gjøre. Jeg har allerede gått igjennom forbruket mitt for mars. Og det er litt fascinerende å se at jeg allerede har glemt at jeg har brukt penger på ditt og datt. Derfor er det viktig for meg å gå igjennom forbruket. Det er ikke bare for gøy, men at jeg er litt bevisst på hva jeg bruker penger på. Nå var dette en måned hvor jeg har "stocked up" på hudprodukter, og det blir alltid en litt mer kostbar måned. Etter jeg er ferdig med de "kjedelige tingene" jeg må gjøre har jeg lyst til å spille litt Sims, men jeg må se an om jeg får tid til det. Ellers har jeg planer om en treningsøkt. Forrige treningsøkt var på søndag, og det var faktisk første gangen jeg kjente at jeg var ganske demotivert. Hadde egentlig ikke lyst, og jeg hadde en indre samtale med meg selv-- om jeg virkelig ikke har lyst, så gjør jeg det ikke. Men så kjente jeg etter og fant ut at jeg egentlig hadde lyst til å gjennomføre økten. Så jeg gjorde det, og jeg føler meg alltid sterkere etter en Caroline Girvin-økt. Tror dagens økt kommer til å bli veldig tøff for jeg så at det var fokus på magemuskler på 100-reps utfordringen hun har på slutten av øktene. Og jeg kan ikke si at magemusklene mine har fått noe trening på veldig lenge. Men jeg gleder meg til utfordringen likevel. 

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar