fredag 1. april 2022

when everything gets in the way, seems you cannot be replaced

I går kom jeg plutselig på den gangen Harry Styles sang Watermelon Sugar på Grammy's iført en grønn boa. Det er trolig min favoritt av alle hans opptredener jeg har sett, fordi: 1. sangen har litt mer funk-preg på grunn av "the arrangement". 2. Han har det så gøy på scenen, og det er alltid en glede å se artister faktisk ha det gøy. Jeg så på videoen i går, og da kom det opp en musikkvideo som hadde premiere kl 01 på natten. Visste ikke at han skulle komme ut med ny musikk, men i og med at jeg visste at jeg uansett ikke kom til å kunne sovne før klokken 2, så fikk jeg sett premieren. Mitt første instinkt var at det var en såpass annerledes sang enn det jeg hadde forventet meg, at jeg ikke helt visste om jeg likte den. Men så kom refrenget, og jeg var egentlig allerede solgt. Så nå har jeg hørt på sangen x antall ganger bare i dag. Har byttet på å høre på As It Was av Harry Styles og Can I Come Home av Highasakite. I dag var agendaen min å dra på Zara. Først tenkte jeg at hvis jeg skal ta turen inn til byen vil jeg helst få gjort litt flere ting, men jeg innså at jeg absolutt ikke behøver det. Kan bare dra til Zara og rett hjem igjen, og det var planen. Men så fikk jeg øye på Monki og Weekday som hadde fått nye lokaler på Karl Johan. Så jeg gikk innom begge. På Monki prøvde jeg på et par grønne jeans, og jeg ble egentlig ganske forelsket. Men jeg lot de være foreløpig, og gikk videre. Prøvde på jeans fra Weekday siden de pleide å være mine favoritter, men jeg innså at modellen jeg prøvde på ikke var det jeg har vært ute etter. Omsider dro jeg til Zara hvor jeg brukte ganske lang tid på å forsikre meg om at jeg så igjennom hele butikken. Jeg fant dessverre ikke toppen jeg egentlig var på utkikk etter, men jeg fant veldig mye annet jeg hadde lyst til å prøve på. Og det var mange andre som også hadde en haug med ting de ville prøve på. Det vet jeg fordi køen til prøverommet var på ca. 15 meter. Jeg aner ikke hvor lenge jeg ventet, jeg så ikke på telefonen med vilje fordi jeg visste at det ville irritert meg å vite at jeg hadde brukt såpass lang tid på å stå i kø. Og jeg må bare nevne at i dag er første dagen av menstruasjonen min. Så jeg kjente at jeg angret litt på å ha dratt til Zara. For hvem drar for å prøve klær den første dagen man får mensen? Jeg, tydeligvis. Omsider kom jeg meg inn på prøverom hvor det var aircon. Vi ble også geleidet inn på prøverom av en kar på grunn av det som tilsynelatende var logistiske problemer. Jeg tror ikke jeg har opplevd å bli geleidet til et prøverom siden min første tur til Paris kanskje? Uansett, jeg hadde funnet ganske mange topper jeg ville prøve på, men så viste det seg at de var nærmest umulige å få på. Og jeg bestemte meg raskt for å ikke prøve å få på meg topper som jeg skjønte det ville være vanskelig å få av. Nei takk. Jeg prøvde også på en kjole som jeg syntes var veldig fin, men den passet ikke helt. Adjustable straps er et must med mindre noe er bespoke i min mening. Jeg har en reell mangel på topper i garderoben min som ikke bare er helt basic, men jeg fant dessverre ikke noe nytt i dag. I stedet dro jeg tilbake til Monki for å kjøpe med meg de grønne jeansene som jeg forelsket meg i. Det er nok ikke det smarteste kjøpet jeg har gjort, fordi det var en spontant kjøp. Men det er greit, jeg har forsont meg med det. Gikk også innom H&M Home, hvor jeg fant mer påskepynt. Det var en skikkelig glede å komme meg hjem igjen, spise mat og slappe av. Gårsdagens treningsøkt var både intens men grei på samme tid. Som forventet var ikke magemusklene så fornøyde, men siden det var såpass mange variasjoner på 100-reps utfordringen som Caroline inkluderer, så gikk det faktisk ok. Jeg rakk aldri å få spilt noe sims, så det er det jeg skal gjøre nå.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar