søndag 24. april 2022

Play me the classics, something romantic. Give him all when I don’t even have it

Gårsdagens treningsøkt var tøff, og jeg måtte ta en pause på flere minutter halvveis. Tror jeg tok tre pauser hvor jeg måtte gå og tørke av svetten før jeg kunne fortsette. Det som er med Caroline Girvin sine økter, er at du ofte jobber store muskelgrupper i en relativt rask rytme. Så det blir kondisjonstrening selv om "fokuset" liksom er armer eller ben. Nå var det riktignok en "full body" økt. Selv om jeg ble veldig sliten underveis og rett etter økten, bestemte jeg meg for å ta på meg en genser og gå for å kjøpe Boba-te. Måtte krangle litt med meg selv, for rett etter økten tenkte jeg at det aldri kommer til å gå, men så tok det egentlig ikke så lang tid før jeg kjente at kroppen hadde det greit. Dessuten tenkte jeg at musklene mine ville få det bra av å ta en liten gåtur. Og jeg må si at jeg var veldig fornøyd med meg selv i går. Etter kvelds, hadde jeg et lite danseparty for meg selv på soverommet mens jeg spiste kvikk lunsj. Treningsøkten gav mersmak, så jeg tok meg enda en økt i dag etter å ha vasket ferdig badet. I dag var det kondisjonstrening på planen, og det gikk egentlig bedre fordi det kun var kroppsvekt. Jeg ble veldig svett i dag også, men det føltes likevel mye mer gjennomførbart. Jeg satte meg ute og spiste en appelsin etter økten for å kjøle meg ned og få i meg litt mat. Etter jeg hadde spist opp appelsinen min, gikk jeg inn og lagde brownies. Mens sistnevnte var i ovnen, skar jeg jordbær i skiver. Hadde nok vært best med bringebær, men jordbær var det jeg hadde tilgjengelig. Grunnen til at jeg lagde kake var fordi mams hadde invitert Monchita hjem for en bursdagsmiddag. Hun kom akkurat i det jeg hadde plassert brownies på en tallerken. Vi spiste middag og dessert, og deretter satte vi oss ute i hagen. Det var nemlig sol og relativt vindstille i dag. I min familie gjelder det å være glad i planter og hage, så det var mye av det vi snakket om i dag. Monchita reiste hjem med tre planter, selv om mams prøvde å dytte på henne flere. Jeg er nydusjet, har spist kvelds og sett litt på Vera. Jeg så jo faktisk ikke på noe "påskekrim" i påsken, så jeg prøver å ta igjen litt nå. I morgen er det ny uke, og det venter nattevakter på meg i starten av uka. Ellers skal jeg møte Marble i midten av uken, også skal jeg på Munch-museet med Monchita og mams til helgen. Det blir egentlig en litt travel uke både med jobb og sosialt. Men det er vel bare fint det, tenker jeg nå i hvert fall. Nå skal jeg begynne å tenke på å gjøre meg klar for sengs. 

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar