torsdag 28. april 2022

When you touch me I get all dizzy. And I remember why I'm so in it. I forget all of our flaws. I just want you close

Blæh, jeg startet dagen nokså sent i dag, så jeg er litt misfornøyd med det. Jeg hadde på en måte håpet på at jeg skulle sovne ved midnatt i går også våkne tidlig i dag, slik at jeg kunne snu døgnrytmen min tilbake. Nattevaktene mine var greie-- de var travle fordi veldig mange var våkne, men alle var stabile. Etter å ha sovet i et par timer i går, spiste jeg og reiste til Marble. Reiseveien ble litt mer komplisert enn jeg så for meg. Jeg dro liksom tidlig slik at jeg slapp å være bekymret for å bli for sen, men så var bussen min forsinket. Først stod det at den var ti minutter forsinket, men så ble det oppdatert til førti minutter forsinkelse. Så jeg gikk ned til togstasjonen fordi jeg så at det var flere busser som var forsinket. Toget var også forsinket, men til min fordel. Det var også t-banen. I hensyn til sistnevnte hadde jeg egentlig bestemt meg for at jeg ikke kom til å rekke t-banen, og at jeg måtte vente til neste kom. Så jeg gikk egentlig relativt sakte til stasjonen. Men i det jeg gikk ned rulletrappene stod t-banen der. Så jeg var egentlig veldig heldig! Jeg og Marble hadde egentlig bestemt oss for Japan som reisemål. Vi så på en travel vlog på Youtube og forelsket oss. Jeg drømte meg bort i keramikk og japanske kniver. Vi så på flybilletter og hotell, regnet ut et estimat. Men så var jeg litt praktisk og sjekket om hvorvidt Japan var åpen for reise, og det er de ikke (turisme). Så da var det back to the drawing board. Men først måtte vi ordne middag, for Marble hadde ikke spist middag etter jobb. Så vi bestilte oss sushi. Gåturen til stedet var ikke så veldig langt, men det var en lang oppoverbakke. Heldigvis var den ikke særlig bratt. Også var det ganske deilig å ta en kveldstur nå som det er blitt mildere og solen er oppe lenger. Vi gikk riktignok i kåper begge to, for det var kjøligere i går. Det snødde faktisk litt da jeg gikk fra jobb i går. Så det sier litt. Mens vi spiste bestemte vi oss for å reise til Italia. Det blir et par togturer på oss, så nå må vi bare finne ut hvilke byer vi vil til. Jeg gleder meg til å sippe vin og å reise igjen! Det begynte å bli ganske sent, og jeg spurte Marble som har en A4-jobb; "skal du på jobb i morgen?". Svaret var naturligvis ja, så jeg kledde på meg og reiste hjemover. Jeg var hjemme halv tolv etter litt reisetrafikk igjen (forsinkelser på nesten alle typer transport). Nå må jeg få i meg litt mat. Har planer om å lage en kyllingsalat fordi jeg er nødt til å bruke opp salaten min. Også skal jeg trene. I dag er det upper body som venter, og jeg synes egentlig at det er ganske greit. Jeg lurer på om jeg skal dra og handle, for da er egentlig i dag eneste dagen jeg har mulighet til å gjøre det. Får se hva jeg ender opp med å gjøre.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar